Haaruitval! Help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Zoals de titel al aangeeft: ik heb last van haaruitval! :confused:

's Ochtends ligt m'n hele kussen onder de haren, in m'n borstel zitten veel haren en ook tijdens het douchen is het erg. Heb gelezen dat het een zwangerschapskwaal is en dat je vitamine B moet slikken.

Maar hebben jullie verder nog tips? Ik wil niet kaal worden! ( 8) oké, misschien ietwat overdreven.. maar toch)..

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meid ik heb geen tips helaas. Ik zelf krijg juist een nog dikker bos haar dan ik al heb. Kaal zal je niet worden hoor!

3. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Ik heb hetzelfde. Ik hoor vaak dat je door je zwangerschap een dikkere bos met haar moet krijgen, maar heb het gevoel dat er bij mij ook te veel haar uitvalt! Veel meer dan voor de zwangerschap!
    Liefs

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, precies.. En nu hoor ik allemaal van die fabeltjes van dat je daaraan kunt zien wat je krijgt. Een meisje haar uitval, een jongen dikke bos haar..

Baal er wel een beetje van..

5. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Haha! Geloof niet in die fabeltjes!
    En als ik nu wel een meisje zou krijgen zie ik dat als toeval!
    Maar ik baal er ook van hoor! Altijd haren op m'n shirtje enzo, als anderen dat hebben vind ik dat niet echt netjes of verzorgd staan, maar als ik ze er 's ochtends afhaal en op het werk lopen ze alweer te plukken :(
    Liefs

6. eef1980

eef1980 Lid

14 mei 2007
    72
    0
    0
    Ik heb er ook last van, mijn kapper schrok ervan.
    Ga volgende maand trouwen, en was heel bang dat ik kaal zou worden.
    Het schijnt inderdaad dat je vitamine B moet slikken. Ik heb de huisarts gebeld, en die vertelde dat het puur hormonaal is en dat extra vit.B niet of nauwelijks helpt.
    Ach we worden niet zomaar kaal, haha
    Maar het is wel heel vervelend.
    We weten waar we het voor doen!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Helaas echt een fabeltje. Ik heb heeeel veel last van haar uitval al een hele tijd (hou geen haar meer over) en krijg toch een zoontje.

Ik slik ook al een hele tijd vitamine B ga er vanuit dat het na de bevalling over is :rolleyes:

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hier ook veel last van haaruitval! Maar daarentegen heb ik van mezelf al dik en veel haar (mijn kapper grapt altijd dat ik alleen boven me hoofd meer haar heb als een gemiddeld mens over het het hele hoofd) Dus in mijn geval is het niet zo erg!

Er is naar mijn weten niets tegen te doen.....

Deel Deze Pagina