Hoe hebben jullie je gang ingericht?

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik ben inspiratieloos voor mijn gang, dus wellicht kunnen jullie me inspireren. Ik wil mijn gang veranderen. Praktischer en mooier maken. Ik heb nu een schoenenrek en een kapstok daarboven hangen in een hoek. En verderop heb ik een kleine kast waarin ook schoenen staan. Maar ik vind het te rommelig.. Hoe hebben jullie het? Foto's graag! :)

2. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wij hebben niet veel ingericht. het is een smalle gang met ene kleine breder stukje daar hangt de kapstok en staat de wandelwagen. dan komt de wc deur en dan de deur van de trap naar boven op de kop de deur van de keuken en tegenover de trapdeur de deur van de woonkamer.dan hou je nog een stukje over naar de voordeur en daar hangt een spiegel en staan 10 paar schoenen van 2 volwassen en 2 pubers;) variërend van maat 40 de mijne tot maat 45. daarnaast het oud papier en dan is de gang voller dan vol.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    heb zo ff geen fotos van mn gang maar die van mij is niet standaard qua afmeting en vorm.

vanaf de voordeur gezien heb je na een meter een rechte trap naar boven.
    rechts van de deur zit de wc (die loopt schuin) en heb je een opening naar de rest van de hal.
    daar heb je helemaal rechts de woonkamerdeur.

mijn gang is wat aankleding betreft niet echt spannend.
    kheb lichtgeel behang en aan de muur naast de trap heb ik een kapstok hangen.
    naast de kapstok staat de kattenbak en een mand voor schoenen.
    verder staat de kinderwagen erin.

niet echt spannend maar het past wel bij de uitstraling van ons huis.

succes met restylen.

liefs doris

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Heb nog even geen foto's, maar onze gang (we wonen op een flat):

Onze gang is vierkant met 8 deuren.
    Muur 1: Buitendeur met daarnaast een kapstok
    Muur 2: Onze slaapkamer, logeerkamer
    Muur 3: Keuken, wc, meterkast
    Muur 4: Woonkamer, werkkamer met tussen die deuren een schoenenkast en een spiegel erboven

Op dit moment staat er onder de kapstok nog een tafeltje en de kattenbench staat er altijd (zodat ze er niet bang van worden als ze er een keertje in moeten).

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wij hebben mar een hele kleine gang. Als je door de voordeur binnenkomt meteen rechts het toilet en daarna de trap naar boven. Daarnaast de voorraadkast. Tegenover de toiletdeur een kapstok aan de muur en tegenover de trap een spiegel. Tegenover de voorraadkast de deur naar de woonkamer en dat was het.

Wordt voor ons nog de vraag waar we straks de wandelwagen moeten laten. ;)

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij gaan over een tijdje de gang aan pakken, denk dat we hem qua kleur redelijk normaal maken, mijn enige eis is dat mijn muppets-poster er komt te hangen (wel ingelijst).
    ding is ruim 30 jaar oud en zit geen krasje op.

qua kleur past hij niet bij de rest van het huis (de poster is oranje, mijn woonkamer blauw..) maar hij moet gewoon in huis komen :)

maarre ik denk dat dat niet helemaal je vraag was, sorry.
    nu hebben we alleen een schoenenkast en kapstok. rommel zoals paraplu, regenschermen etc zitten in de opbergkast van de gang.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als je bji ons door de voordeur komt kom je gelijk in onze workshopruimte, die is 35 m2 en echt als workshopruimte ingericht. Daarna kom je in onze hal, tja, wit gesausd en er staat 1 kast in..
    Aan mij heb je niks ;)

Share This Page