Rare pijn.?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missouri, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames hier ben ik weer......ik heb een vraagje aan jullie,sinds gisteravond heb ik zo een zeurderig gevoel in de rug!het trekt door naar mijn benen en stuitjesoms ook naar de onderbuik!wat is dit!ik maakte me vannacht zorgen!hoort dit er bij ik ben 21weken zwanger nu!o ik heb ook in een hangmat gelegen.....graag advies

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Ik heb daar ook vaak last van nu,ligt mijn kindje over dwars. Dus in de lengte en heb ik het idee als het met het ruggetje tegen mijn buik aan ligt,dus richting mijn rug.Dat ik dan elke keer rug pijn heb nu weet ik niet zeker of het daar door komt maar het valt wel op.Weet natuurlijk miet hoe jou kindje ligt.

3. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké...geen idee hoe ze ligt ik dacht dat dat altijd verwisselde!Wel trapt ze vaak tegen mijn blaas aan nu,dat valt op

4. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Dat is bij mij ook kindje ligt heel laag moet ook 100 duizend keer plassen haha

5. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Klinkt als bekkenpijn, misschien eens laten checken voor het geval je fysiotherapie nodig hebt.

6. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet je dat bij de verloskundige laten checken?

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik vind het niet echt op bekken pijn lijken. Heb je het soms? Of constant? Kan idd ook komen doordat je op een hangmat hebt gelegen..geeft weinig steun... Daarbij hoort zeurderige onder rug pijn ook wel bij de termijn zwangerschap.

8. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi sinds 2 dagen is het toch wel heel de tijd aanwezig!als ik lig trekt het wel weg!!die hangmat ligt lekker maar het kan ook daardoor komen....ja het is echt bij mijn stuitje zeg maar en vanaf daar trekt het door naar benen en liezen.......ik weet ook niet wat goed en niet goed is natuurlijk!het is de eerste keer voor mij dat ik zwanger ben!go wat moet en mag je voelen!!

9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Klinkt voor mij ook als bekkenpijn! Even tegen je vk zeggen! Die weet er wel van! Als die het ook verdenkt kun je naar een bekkenfysio voor oefeningen! succes!

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou ook even contact opnemen met je vk, sowieso als je iets voelt dat niet goed is. Heb je ook al een harde buik als dat gebeurt?

11. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb geen harde buiken!!moet wel zeggen dat mijn kindje heel veel trapt!!ze trapt vooral nu tegen mijn blaas!!

Deel Deze Pagina