Zwangerschapssymptomen ineens weg bij 10,5 week zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mammavanmeisje, Jan 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammavanmeisje

Feb 11, 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels 10,5 week zwanger van mijn tweede kindje.. Ik had afgelopen weken last van obstipatie en misselijkheid en hele zere borsten.
    M'n borsten doen nog maar een beetje pijn en verder zijn mijn klachten eigenlijk weg sinds een dag of twee.
    Omdat ik eerder een miskraam heb gehad maak ik me direct zorgen..
    Wie van jullie heeft dit ook gehad?
    Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen!

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,237
    17,258
    113
    Had ik ook zo rond de 10/11 weken :) Na een week kwamen een aantal klachten weer terug, een aantal zijn weggebleven.

3. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

Jul 27, 2012
    1,574
    291
    83
    Female
    Ik heb ook een klachten vrije periode gehad... komen vanzelf weer een aantal terug.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    T is de termijn dat je symptomen minder worden.
    Je hebt al een echo gehad?

5. Mammavanmeisje

Feb 11, 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het!! Bedankt voor jullie reacties.
    Ik had bij m'n eerste zwangerschap eigenlijk helemaal geen klachten in het begin dus ik ben er wat onzeker over..
    Ik heb met 8+5 een goede echo gehad

6. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Had ik ook rond 8-9 wkn. Alle symptomen weg. Na 12 wkn elke dag misselijk tot rond de 16e week

7. cserena

cserena Lid

Jan 3, 2017
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had precies die periode ook opens geen last meer van misselijkheid. Helaas anderhalve week verder en weer misselijk.

Ik begrijp je ongerustheid heel goed, ik heb a.s. vrijdag mijn termijnecho en ben ook 'ongerust' dat de baby niet meer leeft. Het is ook een vervelende periode eigenlijk, omdat je de baby nog niet kunt voelen bewegen.
    Ik voelde mij bij mijn eerste zwangerschap een stuk zekerder toen onze dochter elke avond de hik had in mijn buik en als ik in bed lag lekker aan het bewegen was!

Ik lees trouwens nu net pas dat je eerder een miskraam hebt gehad (net overheen gelezen). Logisch dat je daardoor ongeruster bent. Het is wel heel normaal dat de symptomen in vlagen komen en gaan. Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld en hoef je niet meer lang te wachten op de volgende echo.

Share This Page