Dag dames, Heb net m'n eerste kuurtje Chlomid 50 gedaan. Het is allemaal heel erg snel gegaan. Ander halve week geleden voor het eerst naar gynaecoloog. Bloedtestje gedaan en gelijk een kuurtje gekregen waarmee ik al direct kon starten. Ik heb Chlomid moeten nemen vanaf dag 5. Het is allemaal heel erg spannend voor me. Wat zijn jullie ervaringen met Chlomid 50?
Wat bedoel je met dag 5? clomid slik je cyclusdag 3 tm 7.. Ik heb 3 rondes 50 mg gehad zonder succes.. nu gestart met 100 mg.
Ik begon ook heel snel na bezoek gyno met clomid. Helaas geen succes, momenteel gonal spuiten. Van clomid had ik meer bijwerkingen dan gonal, maar is per persoon wisselend. Veel succes, hopelijk werkt het!
Clomid slik je vanaf dag 3 of dag 5, dat wisselt gek genoeg per ziekenhuis! Ik heb met 50 mg nergens last van gehad, geen bijwerkingen o.i.d. Kreeg echo's op dag 14 en 17 en toen zagen ze een ei op springen staan. Zie mijn banner voor het resultaat... Ik ben dus fan Krijg jij ook echo's? Ik deed daarnaast nog wel zelf ovulatiesten, beetje macht der gewoonte en daarom wist ik dat ei dat op dag 17 "op springen stond", uiteindelijk pas op dag 20 sprong. Kan ik dus wel aanraden op zich.
Nee krijg geen echo's tussendoor. Ik gebruik wel testjes. Vandaag was hij positief ... Dusja vandaag geklust en hopelijk morgen nog een keertje.
Ik heb in de eerste ronde chlomid 50 mg gehad, op opvliegers en hoofdpijn na geen rare bijwerkingen gehad. Echter werkte de 50 mg niet goed genoeg voor mij, dus de tweede behandeling 100mg chlomid gekregen. Nu met 3de behandeling bezig. Succes! xx
Ik had dit ook met 50 mg. Ik zit momenteel in mijn 2e ronde Clomid (eerste ronde 100 mg omdat de andere dosering niet aansloeg) en heb er een erg (op)gejaagd gevoel bij. Ben benieuwd..
Ik ben net begonnen met ronde 4 met Clomid 100. Ben begonnen met Clomid 50, maar die bleek helaas niet goed aan te slaan. Heb de dubbele dosering en die slaat goed aan. Helaas heb ik enorm veel last van de bijwerkingen; ik heb opvliegers, ben héél snel op mijn tenen getrapt en daarnaast kan ik er behoorlijk depri van worden. Maar goed, ik hou mijn doel in gedachten....