Kwam ik net tegen op facebook, en deel dit graag met jullie: Stuur jij ook een kaartje? « sharonmathilda Ik stuur er in ieder geval een!
Ik ga een kaartje sturen, vind het een mooi gebaar maar tjee wat moet je erop zetten!!? Kan natuurlijk genoeg woorden bedenken, maar vind het zo vreemd omdat ik deze mensen niet ken
hb hem gewoon een fijne verjaardag gewenst en een hele fijne dag! en onze naam eronder, zijn zus mag uitleggen waarom hij kaartjes van vreemde mensen krijgt! hahaha!
Ik heb net een kaartje verstuurd via Greetz! Of nouja, hij wordt maandag verstuurd want hij is dinsdag jarig. Ik hoop dat hij heel veel kaartjes krijgt
Mooie actie! Wij sturen ook een kaartje! Ik deel het ook ff op facebook, hopen dat er nog meer mensen mee doen!!
Wat een verhaal, jeetje op zo'n jonge leeftijd. Hier ga ik morgen een kaartje klaarleggen en maandag sturen.
Ik heb nu medelijden met de postbezorger, haha. Zie hem al fietsen met zo'n karretje achter zich met 4 zakken. Daarna nog alles door de brievenbus duwen, want ze zijn toevallig niet thuis, haha!