Ik ben op zoek naar dat recept van die oven schotel met dorito's was met gehakt, mais, paprika en geraspte kaas enzo maar ik ken het recept nergens meer vinden en heb er echt trek in vanavond hahahah wie was dat nou ook al weer met dat recept ? En kan iemand mij dat recept geven ? Dank u
Mexicaanse ovenschotel met kip en tortillachips 2 kipfilets 3 paprika's (rood, geel, groen) 1 ui 1 teentje knoflook 1 blikje mais zakje fajita kruiden halve zak tortillachips geraspte kaas klein bekertje creme fraiche Ovenschaal invetten. Paprika's, ui, knoflook en kip in blokjes snijden. In 1 pan de paprika's roerbakken, in andere pan de kip met ui en knoflook aanbraden, daarna de fajitakruiden toevoegen met een klein beetje water. Paprika en mais toevoegen en goed roeren. Mengsel in ovenschaal verdelen. Creme fraiche eroverheen smeren. Helft van de geraspte kaas over het mengsel, daarover een laag tortillachips en daaroverheen de overige geraspte kaas. In de oven op 185 graden de kaas in 10 minuten laten smelten. ik had deze hier toen vandaan...lijkt er wel wat op
Nachos bedoel je? Zijn heel veel varianten op te vinden! Even googlen (Nachos ovenschotel) Hier staan ook een paar lekkere varianten beschreven: Nachos uit de oven, pagina 1 - Eten - Viva.nl Lekker trouwens, eetsmakelijk alvast
Wat Bosi schreef: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/326077-makkelijke-succesrecepten.html 3e bericht.
Ik gebruik trouwens 2 paprikas, een grote beker creme fraiche en minder tortilla chips en een courgette. Vind ik lekkerder Deze: Recept Mexicaanse Kipschotel | Smulweb.nl
Ik moest ook gelijk aan het recept van Eylem denken Wij maken altijd de simpele versie met alleen gehakt, lente ui, tomaat, Mexicaanse kruiden en geraspte cheddar. Daarna lekker dippen in de sour cream. Heerlijk troostvoer
Whaha grappig ik zocht dit recept gister ook maar wist gelukkig de titel van het topic nog Hier staat het ook op het menu voor morgen
Hahaha er is een topic aan gewijd Inderdaad het recept wat op pag. 1 staat. Ik maak het tegenwoordig meestal met een zak Mex. roerbakgroenten en een blikje mais ipv paprika. Paprika is zo 'hard'. Verder onveranderd lekker wat mij betreft
heb m net gemaakt, lekker! Maar jeetje wat machtig zeg, volgende keer ga ik t met rijst eten, ik heb buikpijn!!!