Weer begonnen met pil na zwangerschap, wanneer ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door jill1984, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben 11 weken geleden bevallen en ben afgelopen maand weer begonnen met de pil.
    Nu heb ik afgelopen vrijdagavond de laatste pil gepakt, maar ben nu ( woensdag) nog steeds niet ongesteld.
    Dit is vrij lang toch; voordat ik zwanger raakte, werd ik altijd zo een drie dagen na de laatste pil ongesteld.

Zwanger kan ik niet zijn hoor, want we hebben geen gemeenschap gehad ;)

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Bedankt!

2. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Het is dan al 11 weken geleden maar dan alsnog Gefeliciteerd met een wondertje !

Ik denk dat je lichaam weer opnieuw moet wennen aan de pil. Ze geven je meestal ook 3 maanden om te wennen aan een pil als je bijvoorbeeld net begint, of overstapt naar een andere. Ik zou gewoon ook als er geen menstruatie komt de pil weer slikken op dezelfde dag als dat je hem ook zou nemen met wel een bloeding.

Als er geen mogelijkheid is op zwangerschap denk ik dat het geen kwaad kan het even aan te zien.

Maar goed, ik ben geen dokter. vertrouw je het niet dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Ik kan best begrijpen dat het frustrerend is.

Xxx

3. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    P.s. Ik heb toen ik de pil gebruikte en nog geen kinderwens had ook wel eens dat de bloeding helemaal uit bleef? Komt door de hormonen, je hebt ook geen echte menstruatie meer dan hè, ( dus ik snap je want ik streste dan ook gelijk hoor! Wat ook weer invloed had haha )

4. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alsof het zo moest zijn; vanmiddag ongesteld geworden :)

Deel Deze Pagina