Ben net aan het bestellen en ik heb voor haar een bruin truitje met zo'n roze beest erop van de h en m in maat 80, maar dat is vrij krap. Maar 86 is vaak zo groot. Wat zal ik nu bestellen, hmmm vind het zo moeilijk.
ik heb van zulk soort shirtjes nu 92 en die zitten goed en kan nog even mee... ze past 86 nog wel redelijk maar koop alleen nog maar 92.. ik zou dus een 86 doen dan kan ze er ook nog even mee doen.. mocht ie echt te groot zijn dan wat heter wassen of bewaren en alsnog maatje 80 doen..
hahaha nou fijn 2 zo'n antwoorden! Ik heb wel al 1 truitje in maat 80 en die is vrij kort, dus ik gok toch maar even op 86. Denk ik....
Ieder kind heeft ook een andere bouw. Wat bij mijn dochter groot valt, hoeft bij jouw dochter niet ook groot te vallen. Het verschilt ook echt per winkel. Mijn dochter heeft nu maat 92, maar van de C&A moet ze bijv. echt 98 hebben. Broeken van bijv. Name It zit maat 92 perfect, maar broeken van de H&M maat 92 moet ik een keer omslaan.
De truitjes vallen hier redelijk groot, de broekjes net niet Ik denk dat het van kindje tot kindje afhangt, Alyna heeft volgens mij gewoon lange benen in verhouding tot een kort bovenlijfje.