wat is het leukste om te doen in rotterdam, ik woon er zelf maar ging toch in de jaren dat ik hier woon naar mijn vertrouwde strekkie in utrecht maar wil nu eens rotterdam verkennen op die dag. wat moet ik echt niet missen en is leuk om naar toe te gaan. heb nog geen kids dus hoef ik geen rekening mee te houden. ( geen kermis alsjeblieft niet noemen hahah woon tegen over de schiekade hahah gegil van de meiden is al genoeg vermaak hahahahah ) xxjes
Ik ben ook in Rotterdam te vinden. Maar ik ga gewoon alle tenten af op Stadhuisplein, Bed op de Meent en er is een feest op de Blaak. Genoeg te doen maar dat is wel als je van feesten houdt want verder is er volgens mij weinig te beleven hoor met Koninginnedag. En anders moet je ff googlen want er zullen vast ook wel rommelmarkten staan enzo!
jaaa ik ben ook op rotterdam stadhuisplein te vinden altijd bij de bigg ben !!!! ik denk dat ik een paars shirt aan heb met fele gele streep erop en het merk nike
lekker over de coolsingel slenteren verse bara halen beetje zooi kijken en verder hing ik dan op een terrasje in de oude haven hihi
nou ik denk dat ik ook in het centrum ben te vinden beetje lanterfanten ihihi jullie ook fijne dag he en als ik een paarse t=shirt zie met nike erop dan zwaai ik wel even hahahah
Coolsingel is supersaai!!! Staat de gewone markt altijd. Je moet zijn in Hillegersberg of de Oude Binnenweg voor de leuke rommel.