Hoi meiden! Is er hier iemand die een goede online webshop weet waar ik benodigdheden voor taarten maken kan kopen? Ik heb gegoogled, maar wil graag wat ervaringen! Alvast bedankt!
er zijn er verschillende, misschien zit er zelfs gewoon een winkel bij je in de buurt, nog leuker www.taartendecoratie.nl heb ik prima ervaringen mee, www.taartshoppie.nl idem
www.deleukstetaartenshop.nl Hier heb ik goeie ervaringen mee, ben vorige week ook in een winkel van hun geweest en dat moet maar niet meer ik wordt zo hebberig!
deleukstetaarten.nl taartendecoratie.nl taartenfantasie.nl cakeshop.nl Laatste heeft echt hééél veel, maar ook meer dingen die niet zo 'standaard' zijn. Erg moeilijk om te kiezen wat je wilt hebben vind ik zelf (wil nog een keer naar haar winkel, zit hier op een klein uurtje rijden. Maar eerst sparen daarvoor )
CakeShop hier bestel ik al mijn spul, voordeel is dat ik het dan later zelf op kan halen (en danverder kan neuzen)
Jee wat super zeg! Wat een reacties! Ik ben een leek op dit gebied, maar merk dat ik de laatste tijd steeds vaker kriebels krijg om zelf taart te maken. Proberen dan he? We hebben hier in de stad twee winkels waar ik heen kan, maar 1 is echt peperduur en de andere... Ze zijn daar zo opdringerig... Ik kan daar niet tegen. Mijn dochter is volgende maand jarig,maar die lat leg ik maar niet zo hoog. Ze wil een taart met Boots, van Dora, erop. . Ik wil het best proberen,maar dat wordt dan een zogenaamd knoeitaartje
Mamak, ik woon in Alkmaar. Ik duik straks even de wereld van de online webshops in , ik wil het al heel lang, maar stel maar uit. En nu laten die kriebels maar niet los. Ben benieuwd of ik er het geduld voor heb...
Hmmm... volgens mij zit cupcake en co daar, toch? Verder weet ik niet zo snel een winkel daar in Alkmaar... Geloof dat "maak je taart" in Hoorn zit.. is dat eventueel reisbaar voor je?
Mamak, klopt, cupcake&co zit daar en ook patisserie Jolie Shirley. De eerste vind ik zelf wat opdringerig, de tweede is duur. Hoorn zou kunnen hoor, maar dan bestel ik wel online, net zo makkelijk, toch?
Deze winkel zit bij mij om de hoek. Je kan er ook bestellen en daar hoor ik goede reacties over. Taart en Decoratie
Ik shop ook bij deleukstetaartenshop.nl en cakeshop, oja en je hebt ook nog aribacakes geloof ik....Daar heb ik ook weleens wat besteld....Verder hebben we in lwd nu 3 winkeltjes, ben daar dus happy mee scheelt weer verzendkosten en heb ik het meteen als ik iets nodig heb....
Ik bestel weleens hier www.hipstitch.nl ze hanteert lage tarieven. Het zit redelijk bij mij in de buurt dus kan ik het ophalen, dat scheelt weer verzendkosten. (voor de verzendkosten heb je toch zo weer een pakje marsepein)