Dochterlief werd net wakker en dacht, check ff mijn mail. Gisteravond op 3 fietsen geboden waarvan ik er morgen voor tien euro extra de fiets op kan halen, de ander ging niet akkoord en van de mooiste fiets nog geen reactie. Nu ben ik bang dat als ik die ene fiets koop en die ander pas maandag reageert, ik spijt krijg Dus mijn vraag: zouden jullie op zondag bellen naar een marktplaats advertentie? Ik persoonlijk vind het niet erg als mensen het doen, maar misschien vinden anderen het echt niet kunnen. Ik kan niet wachten tot maandag want ik wil morgen na jaaaaaaaren heeeeeeeeeel graag fietsen
Als er niet expliciet bijstaat het dat NIET kan zou ik het wel doen. Mensen die het echt niet willen zetten het er wel bij denk ik.
Ik zou het wel doen. Mensen die het echt niet willen zetten vaak in de advertentie niet bellen op zondag neer.
Ik zou gewoon bellen, als ze het niet hadden gewild dan hadden ze het ( lijkt mij ) wel in de advertentie gezet.
Ik moet er een beetje om lachen. Zou er echt nooit aan hebben gedacht! Gewoon bellen, als ze niet doen aan zulke dingen op zondag nemen ze vast gewoon niet op dan.
Ja hoor gewoon doen, hier in de buurt zijn een hoop die het niet willen, maar die zetten het er idd bij.
Heb er ook wel eens over nagedacht hoor. Kwam vooral omdat ik weleens tegengekomen ben dat er stond dat er liever niet gebeld mocht worden op zondag, Als dat er niet bij staat zou ik gewoon bellen. Als ze het niet willen nemen ze gewoon niet op lijkt me.
Bedankt voor jullie reacties, durf nu te bellen haha. Wacht wel even tot een uur of 11.. Staat niks op de advertentie, maar ben opgegroeid in een gelovige streek en woon 20 min van staphorst weg nu, haha Wil gewoon niet asociaal overkomen ofzo.
Ligt er aan in welke plaats als de verkopende partij in staphorst of een andere gelovige plaats woont zou ik niet bellen maar tot maandag wachten en anders gewoon bellen.