Ik ben de laatste week soms enorm misselijk. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik al op het eind ben eigenlijk. Hoop ik tenminste.
Ik ben ook snel misselijk hoor, vooral als ik op mijn rug lig en als ik (te) veel heb gegeten. Tja, voor hoelang nog???
Nou hier is het de wel de hele dag door , probeer wel kleine beetjes Te blijven eten Maar word er echt heel moe van
Ik heb meer het gevoel dat me alles omhoog komt. Niet echt maagzuur en ook niet echt misselijk maar een ander naar gevoel. Al vanaf een week of 30 last van trouwens maar nu is het wel heel erg. Ze zeggen wel eens dat als je af gaat vallen omdat je niet meer kan eten je vlak bij je bevalling bent. Dat zal ook de enige remedie zijn waarschijnlijk.
Ik ben nog niet zover maar ook al een week ofzo misselijk met ook wel regelmatig overgeven, maar ik voel me verder ook niet echt lekker en heb wat koorts en hoest me een ongeluk in. Denk dat de kleine op de maag drukt en dat gevoel geeft? Probeer inderdaad kleine beetjes te eten.
Ben nu 33 weken... Niet enorm misselijk maar ook vanaf 31 weken weer enorm vaak kokhalzen tot aan braken toe. Bijna hetzelfde gevoel als in het begin vd zwangerschap.