Eigen risico

Discussion in 'MMM clubs' started by dml, Nov 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!!

Ik hoop dat dit in het goede topic staat, kon er verder niks over vinden..

Ik heb 8 december mijn eerste afspraak bij de fertiliteitsarts
    (7 jaar terug ook geweest, maar ben bang dat alles opnieuw getest moet worden)

Mijn vraag is eigenlijk:
    Ga ik nu in december mijn eigen risico nog betalen, en dan in januari weer? ( met partner is dat dus 4x eigen risico?)

Zouden jullie dan 4x betalen, of de afspraak verzetten na volgend jaar?

Het liefst laat ik uiteraard de afspraak doorgaan, we wachten al zo lang! Maar als het zoveel geld scheelt op 3 weken, is die 3 weken 'niks' op 3 jaar

Wat zouden jullie doen?

2. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

Feb 10, 2013
    612
    86
    28
    ik zou inderdaadwachten tot 1 januari, ik heb ook een keertje bij dekaakchirurg in november 2013 de rekening in maart 2014 gekregen kon dus 2 x eigen risico betalen..

ik zou het zekere voor het onzekere nemen. en je afspraak verzetten
    en miss weet niet hoe je financieel zit maar bij ons kan je per maand 35 euro betalen voor evt eigen risico en maak je die niet op krijg je het teruggestort maar omdat je soms wel 2 jaar in het zh loopt Ga je hem zeker komende jaren betalen..

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Ik zou de afspraak ook verzetten. Ben zelf de behandeling voor onze oudste dochter ook bewust na 1 januari begonnen destijds. Die paar weekjes schelen idd net te veel geld.

4. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld naar het ziekenhuis en die vertelden dat wanneer ik mijn eerste afspraak heb, en de behandeling die daar op volgt erbij in zit.. Tot een x aantal keer.. Daarna nieuwe behandeling en nieuwe eigen risico...

Wij gaan toch maar na de afspraak op 8 december, willen eigenlijk toch ook niet langer wachten meer...

Thnx voor de antwoorden!

Share This Page