Eigen schuld..

Discussion in 'De lounge' started by Indiana, Sep 30, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

May 3, 2015
    1,179
    1,364
    113
    Female
    Flevoland
    Maar toch even mopperen :D

Van de week nieuwe kleren gekocht voor de kids en met kaartjes eraan in de wasmand gegooid met het idee die eraf te halen voordat ik het ging wassen...
    Net aan mn vriend gevraagd de was aan te zetten maar nooit meer aan die kaartjes gedacht :confused:
    Nu dus een donkere was met allemaal witte frutsels en uiteraard ook net stofgezogen dus een vloer die ook onder ligt o_O

Wie heeft er nog meer van die acties :cool: :D

puzzelstukje, femkes and Fantykoekie like this.
  2. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

Jul 18, 2018
    2,958
    3,837
    113
    Female
    Haha :roflmao:

Al lang geleden maar die plastic om de cola flessen eraf halen door er met een mes in te steken. Ik was iets te ijverig waardoor het tot op het plafond spoot.

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    O ja, herkenbaar. Ik heb dat altijd met papieren zakdoekjes! Ik moet mezelf ook echt aanleren om zakken leeg te maken voordat ik kleding in de wasmachine gooi.

Paardenbloem and Indiana like this.
  4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Luier per ongeluk in de wasmachine. Tsja :rolleyes:

DRLB, Paardenbloem, Sokkie87 and 6 others like this.
  5. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

Mar 19, 2018
    2,122
    2,577
    113
    Female
    Gisteren nog.

Ik had een Sint kado gehaald en in de kast gelegd met het idee leg ik van de week even op zolder.

Vraag ik aan mijn zoontje of hij iets uit de kast wil pakken:rolleyes:

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Kattenvoer kopen in hersluitbare zakken, want dat is zo handig. Vervolgens geen zin hebben om een schaar pakken om de zak open te maken :rolleyes:. Dus scheur ik de zijkant open, véél te ver natuurlijk en ligt de vloer bezaaid met brokjes. Meh :o:.

owly and Indiana like this.
  7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ik controleer altijd alle broekzakken, gister ook dacht ik maar toch is er nog geld in blijven zitten, gelukkig was het muntgeld ;). En na het wassen dacht ik het kwijt te zijn, tja eigen schuld dacht ik. Maar het zat nog netjes in de broekzak :D

Indiana likes this.
  8. momfromjuly

Jun 20, 2019
    74
    40
    18
    Female
    Oh balen! Hier kraamverband bij een volle trommel goede was. Ook van top tot teen onder

Indiana and Gewooniemand like this.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Hier een luier in de wasmachine gehad, ik heb alles weg gegooid. :roflmao:

Indiana and Gewooniemand like this.
  10. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,483
    2,599
    113
    Female
    Friesland
    Oh hou op.. Hier al 3 keer een luier in de wasmachine meegenomen door de jaren heen. Wat.een.k.zooi. :roflmao:

Indiana likes this.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,638
    27,293
    113
    Female
    Mama, wil je het labeltje eraf knippen? Vroeg de 3,5 jarige.

Tuurlijk lieverd en.... Ik knip zo een gat in zijn nieuwe shirt. Ai

12. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Onze zwart/witte (vooral veel wit haar) oppakken terwijl ik een zwart shirt aanheb:rolleyes:

Gewooniemand and Indiana like this.
  13. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

May 13, 2019
    1,934
    2,777
    113
    Female
    Telefoon in de wasmachine... Ik was 'm kwijt en toen schoot me ineens te binnen dat ik 'm op bed had gelegd ipv zoals mijn man wijs adviseerd 'leg 'm nou eens op een vaste plek'. Was met het bed afhalen mee de was in gegaan. Bizar genoeg deed 'ie het nog prima na een was van 2 uur op 60 graden :D

Heb ook al eens een nijntje boek meegewassen met het beddengoed. Wát een zooi gaf dat, echt niet normaal.

14. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Op een telefoon zitten vreselijk veel bacteriën. Was je telefoon wel lekker schoon na de wasbeurt hahaha.

hummeltje5 and Indiana like this.
  15. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

Jan 16, 2013
    238
    24
    18
    Zakdoekjes van Tempo doen het niet ideaal! Dat aanleren ging hier niet zo goed!

Marleen31 likes this.
  16. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Paar jaar terug. Ik koop een nieuwe jas, á120 euro. Een flinke uitgave voor mij voor 1 jas. Bij thuiskomst knip ik het kaartje eraf en knip zo in de jas :oops: Viel niet op, want het was gelukkig aan de zijkant en binnenkant. Het huilen stond mij nader dan het lachen.

17. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Goede tip, thanks :D

Suusjeee likes this.
  18. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Hier had dochter van die juwelen-plakkertjes in haar zak zitten kennelijk... en die zijn nu dus helemaal aan de binnenkant van de droger vast gesmolten? Ik krijg ze er met geen mogelijkheid af... Maar gelukkig doet alles het nog prima, alleen met iets meer glans :D

19. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Geen wasmachine verhaal, maar wilde 'm toch even delen.

Een tijdje terug wilde ik creatief gaan koken. Leuk recept gevonden voor het maken van een toetje, met een chocolade schaaltje.

Het idee was dat je de chocolade liet smelten, en daar een ballon in doopt. Als de chocolade weer gestold is de ballon kapot prikken zodat je dan een schaaltje van chocolade hebt.

Maar je raad het al, gesmolten chocolade is heet, die bollon knalde natuurlijk meteen kapot, overal spetters.

Heb het redelijk weg gekregen, maar op het plafond zitten ze nog. En vind nog wel eens wat nieuwe spetters :roflmao::roflmao:

20. jannanas

jannanas Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,816
    1,700
    113
    Nieuw snoer kerstverlichting gekocht ( echt met van die mooie kaarsjes-lampjes)en in de boom gehangen. Toen zag ik een tak die raar uitstak dus dacht: die knip ik even weg. Zo, dwars door het snoer van de nieuwe kerstverlichting heen. Grrrrr....mijn man heeft hem kunnen redden met een kroonsteentje, maar echt balen.

Share This Page