Een rokje van dochter in de droger gestoken die er duidelijk niet in mocht. Ik haal zelden m'n strijkijzer boven, maar hier heb ik toch zeker een kwartier op staan strijken om het terug toonbaar te krijgen
Doekje vol terpentine zonder erbij na te denken in de wasmachine gegooid. De hele was en machine stonk na het wassen enorm naar terpentine. Na wat Googlen was ik al bang dat ik een nieuwe machine kon gaan aanschaffen, maar gelukkig is het goed gekomen.
Inderdaad de zakdoekjes laten zitten in de broekzak. Mijn man was zijn koptelefoon oortjes kwijt en dien zijn nu super schoon en doen het nog steeds. Bij sommige winkels plakken ze een sticker van de maat op het tshirt. Bij sommige.sta je een half een te pluizen om vervolgens nog een keer in de was te gooien. Verder een tijd geleden een fles olie laten vallen en een ketchupfles..... De olie krijg je echt niet van de muur. Misschien toch maar weer eens schilderen.
Hier thuis alleen tempo zakdoekjes want die kunnen in de wasmachine Ooit al eens klei in de wasmachine gehad, zoonlief had op school klei mee genomen in zijn broekzak, mooie rode, dat ging op zich nog goed in de wasmachine maar de droger vond hij minder leuk, hele rooster vol klei, alle kleding vol rode klei vlekken, zag er niet uit, dus alles opnieuw in de wasmachine nadat ik uren heb staan pulken om zoveel mogelijk droge droge klei van de kleding te plukken. Bijna alles werd gelukkig schoon alleen zoon zijn spijkerbroek hield een roze gloed en die had dikke pech en kreeg hem er gewoon om aan, onder het mom eigen schuld, hij heeft nooit meer klei mee genomen .
Bij mn nieuwe baan kreeg ik een stapeltje a4tjes mee met uitleg hoe alles werkt en ook belangrijke info over het werk.. ik had t opgevouwen en in mijn schort gedaan die ik daar droeg. ‘S avonds in de was machine gegooid en pas toen die klaar was besefte ik me dat ik mn schort niet leeg had gemaakt... alles zat eronder! Niet normaal meer En mn collega de week erna nog verontwaardigd dat ik die uitleg niet mee had genomen.. ze had m speciaal helemaal voor me uitgetypt heb het nooit durven zeggen
Mijn werkkleding gewassen Had mijn werkjas helemaal leeggehaald behalve een binnenzak waar dus nog een boekje in zat. Gelukkig zat er alleen werkkleding in de wasmachine. Komt zoiets nog goed of maar nieuwe kleding vragen op het werk?
E-sigaret in de wasmachine. Heb drie keer een trommelreiniging én 90graden was (leeg) gedraaid en nog duurde het even voor mijn was niet meer stonk. De e-sigaret deed het nog daarna, wonderbaarlijk genoeg.
Dit had ik vorige week nog. Ik dacht: “wat zijn dat allemaal voor rare glibberige dingetjes in de wasmachine en achter de rubbers. Bleek er een luier in te zitten... mega vol gezogen natuurlijk Maar even serieus... hoe dan?!?!?! Geen idee hoe dat ding in mijn wasmand is.
Ik ben ook altijd huiverig om dit soort dingen dit posten, zo herkenbaar. Je hebt me weer even alert gemaakt
Haha wij (bloempje en ik) kennen elkaar van zp, ze had alleen een andere naam. maar snap wel wat je bedoeld, ik ben daar ook altijd wel huiverig voor.
Alvast sorry, maar dit is er wel 1: number 2 op de wc doen en er dan achter komen dat mijn sliert van mijn wikkelvest in de wc hing.
Ik ging een keer soep of iets dergelijks maken, had water gekookt in de waterkoker en ging dat in een dikke glazen maatbeker gooien waar al een curry-kruidenmengsel in zat.... Toen knalde dus die maatbeker kapot met daarin een liter kokendhete bouillon , alles over het aanrecht, de vloer etc.... gelukkig niet over mij of nog erger de kinderen.... Wat een troep en ellende was dat, overal glas en het halve aanrecht was geel door de curry... kreeg ik er ook niet meer uit... Zo’n domme actie!