Daar zijn ze dan, Rover en Ruigtand. Gisteravond opgehaald en ze lijken zich al zo thuis te voelen! Niet bang boor onze kinderen, dartelen rond, slapen en liggen nu dis zelfs bij mij op schoot te slapen
Ohja het zijn twee meisjes hahaha maar alles kan in 2019 toch.. Overigens was Ruigtand de keuze van mijn 5 jarige zoon (geobsedeerd door dinos en fan van platvoet). Hij kwam nog met namen als Triceratops en Velociraptor maar dat ging te ver
Aaaah wat een liefies! Kan me nog goed herinneren dat mijn kitties zo klein waren. Geniet er zeker van, nu ze nog zo klein zijn!
Wat een dotjes!! Ik zou ook zo nog een kitten in huis halen (ben laatste weken vaak gespamd met kittens die een huisje zochten) Maar beter van niet haha.. hebben al een kat in huis en m'n man wilt geen kitten
Ah leuk! Wij hebben nu ook sinds een maandje een kitten erbij. Ik kan er echt zo van genieten! Ze is echt helemaal mijn derde baby Krijg jij er ook zulke moeder gevoelens van? Onze dierenarts gedraagt zich ook een beetje als een consultatieburo-arts... vragen hoe het gaat met eten en slapen en dan wegen of ze niet te dik is, het brengt weer diezelfde gevoelens bij me boven als met mijn kinderen
Ik heb een hekel aan ‘OMG’ en ik heb een hekel aan mensen die ‘OMG’ zeggen als je snapt wat ik bedoel. Maar nu ga ik mezelf eraan schuldig maken: OMG! OMG! OMG!!!!! Wat verschrikkelijk lief. Ik ben dol op kleine poesjes. Geniet van ze!
Oh wat SUPER lief!!!! Sinds onze poes vorig jaar is overleden denken we ook wel eens na over een kitten. Maar het idee dat er zo'n kleine rakker rondloopt die de bank sloopt kan ik nog even niet aan
Derde kind Mijn man zegt dat ook altijd als ik met de kat in m’n armen op de bank zit. ‘Ah! Daar hebben we Iertje weer met haar derde kind.’ Of als hij voor de deur zit (te wachten op z’n mammie natuurlijk ) dan zegt m’n man ook weleens voor de grap tegen onze dochter: ‘doe even de deur open voor je broertje’
Wij willen al 1,5 jaar maar zouden wachten tot we volgend jaar in ons nieuwe huis met tuin wonen. Toen heb ik besloten dat het beter nu kon met de oude meubels en spullen, als we dan verhuizen zijn ze wat ouder en wat meer opgevoed en gaan onze nieuwe meubels er (hopelijk) niet aan en kunnen ze naar buiten. We wilden er ook maar eentje maar ik vond het zielig omdat we sowieso 3 dagen in de week niet thuis zijn overdag.
een beetje wel hahaha. We hebben ze natuurlijk pas een dag maar gister ben ik pas naar bed gegaan toen ze beiden sliepen en vanmorgen de wekker vroeg gezet om ze even te laten wennen zonder kinderen. Zat ik dan om half 7 met 2 slaperige kittens. Toen mijn vriend beneden kwam vertelde k trots dat ze gegeten en gedronken hadden en op de kattenbak waren geweest
Wat een schatjes met coole namen! Maar onze kids noemen een triceratops altijd Topsie, dat was ook niet zo ingewikkeld geww. Maar ruigtand is natuurlijk wel veel origineler!
Voor een kitten is 2 inderdaad beter. 3 dagen alleen thuiszitten is ook niet fijn voor een kitten. Als hij eenmaal ouder is kan je hem makkelijk even een dag alleen laten. Zolang er maar water, eten en een schone kattenbak is haalt dat niks uit. Dus je zou voor een oudere kat uit het asiel kunnen gaan! Katers zijn vaak het meest knuffelig
Ahhh wat een schatjes!!! Hier zit ik ook vaak met onze 'baby' van 6mnd op schoot! Hij volgt ons overal en wil altijd bij je zijn! Heel gezellig en heeft echte puberstreken!
View attachment 629308 Mijn man wilde absoluut geen kitten meer in huis. Die accepteerde mijn kat nog net toen we gingen samenwonen. Edit: 4 weken geleden