Hier hadden ze op school allerlei nieuw speelgoed geleverd.. budget moest op dus sint nam superveel mee. Is elk jaar en dat scheelt ook voor de juffen omdat er hier best hardleerse ouders zijn die dus wel een volle lego doos meegeven en het dan dus niet kunnen waarderen dat er iets kwijt/kapot is. Opzich goed geregeld zo dan dat school ook nieuw speelgoed heeft en ze wel iets mee mogen nemen, iets kunnen vertellen en dan op school kunnen ontdekken met hun nieuwe speelgoed
Hier hebben ze bij de kleuters één vrijdag per maand speelgoeddag. Nu na Sinterklaas was het geloof ik niet specifiek de bedoeling dat ze iets meenamen...wellicht ook wel omdat er ook genoeg kinderen zijn die om wat voor reden dan ook geen Sinterklaas vieren.
Bedankt voor jullie reacties, hij heeft vandaag een wat ouder autotje meegenomen... is gelukkig weer heel terug gekomen.
Hier is ieder 1e woensdag van de maand Speelgoeddag en altijd weer een uitdaging voor onze dochter omdat zij voornamelijk Playmobil heeft en graag kleurt. Kan dus beide niet mee naar school.
hier is het bij de kleuters elke laatste vrijdag van de maand en de hogere klassen 2x per jaar, vlak voor kerst en vlak voor de zomer. Is tot nog toe goed gegaan bij ons (en zoonlief smokkelt vaak dingen mee als hij weet dat het niet mag van mij )
Welkom in de wereld van school. Spullen kunnen inderdaad kwijt raken, en een leraar zal echt niet op alles kunnen letten. Gewoon iets meegeven wat uit niet teveel onderdelen bestaat, en wat steviger is.
hier had zoon een lege lego doos mee en inderdaad hij kan ook een uur achter elkaar vertellen over het speelgoed, kijkt precies wel stukje waar hoort op de doos en ik had in de doos een transformer gestopt zodat hij wat te spelen had. maar uiteindelijk heeft ie met een klasgenootjes samen met de doos zitten kleppen over lego . Dochter had magische stiften mee. tja dat lukt wel met spelen.
Onze dochter van 9 mocht afgelopen vrijdag speelgoed mee. Ze mocht van mij zelf kiezen wat ze mee wilde nemen, ik vertrouw haar erop dat ze goed op haar eigen spullen let.