Nou woon ik hier op een prachtig eiland in een groot huis met een heerlijke vriend, het zonnetje schijnt, rond de 15 graden en het is ook nog eens zondag! Wat wil je nou nog meer? Nou.. een vriend die me opgewekt goedemorgen zegt bijvoorbeeld, en die me niet het gevoel geeft onzichtbaar te zijn Wat een ochtendhumeur heeft ie toch! Er kon al geen goedemorgen vanaf maar hij loopt nu ook nog eens (dit alles zonder mij een blik waardig te gunnen) door het huis te rauschen en heb geen idee waar ie nou allemaal mee bezig is. Ik laat het dan maar zo, want als ik iets zeg wordt het alleen maar erger, maar ZUCHT.. Dan word ik daar toch bijna zelf chagrijnig van! :x Herkenbaar??
Nee eerlijk gezegd is het hier niet herkenbaar. Zodra ik hier 's morgens genegeerd zou worden zou hij ik hem een stevig woordje toespreken. Verder wel heerlijk die beschrijving, hier is het ook niet koud, maar wel een beetje somber buiten. Sterkte met je sikkeneur.
haha dat is ook altijd mijn eerste reactie, maar dan ga ik mezelf weer op lopen winden, en ik ben nu juist zo vrolijk! Hij begint nu langzaam op gang te komen geloof ik Mijn techniek voor vandaag: al zingend en dansend door het huis huppelen tot het aanstekend wordt
Ik herken het... Alleen van mezelf. Ik heb het al mijn hele leven en ik raak er zelf heel gefrustreerd van. Onze dag begint hierdoor elke dag k*t! Ik weet niet wat het is en waardoor het komt, maar ik kan er gewoon niets aan doen! Het beste is om me s'ochtends even te negeren zodat ik op gang kan komen. Ik weet dat het niet echt gezellig is maar altijd gezelliger als ruzie. De enige keren dat ik niet chagrijnig wakker word is wanneer mijn dochtertje mij komt wekken
Ik heb zelf ook last van ochtendhumeur,maar ik zeg zelf wel altijd goedemorgen,voor de rest negeren,na mn koffie ben ik weer aanspreekbaar,sterkte ermee!
Ik heb ook een ochtend humeur, maar ik kan mn vriend wel goedenmorgen zeggen. Maar als het 6 uur s ochtends is moet je ook niet tegen me praten hoor. Dan is het wel het ergste. Geen idee waar het door komt,maar sommige mensen zijn gewoon geen ochtend mensen en moeten opgang komen. Ik zou wel aan je vriend vragen waarom hij je niet eens goedemorgen kan zeggen, dat vind ik ook wel raar.
Yep ook hier het eerste half uur moet je me gewoon ff met rust laten ( tenminste, als je me de rest van de dag wel gezellig wil hebben )
Heel herkenbaar. Het eerste half uur laat ik hem ook gewoon met rust en dat gaat al jaren prima. Zelf totaal geen last van een ochtendhumeur, ik stap mn bed uit en ik ben er Het kan trouwens altijd erger: mijn schoonmoeder heeft het tegenovergestelde van een ochtendhumeur en kletst gelijk 5 kwartier in een uur over 50 verschillende onderwerpen. DAAR wordt ik nou 's ochtends vroeg chagerijnig van!
Hier ook een man die heel langzaam moet ontwaken. Ik ben precies het tegenovergestelde . Ik klets (voor zijn gevoel waarschijnlijk ook 5 kwartier in een uur ), ben bezig en aan het regelen. Zodra ik wakker ben ben ik ook echt wakker. Tot vervelends toe van mijn man. Ik snap zijn kant ook wel, maar door al mijn energie in de morgen heb ik alles al gedaan en komt hij pas op gang. Soms heeeel vervelend Succes met het ochtendhumeur van je vriend.
Helaas.. Hier is het omgekeerd. Mooie dag, mooi huis, mooie man die vanaf de eerste seconde altijd klaarwakker is. Ik moet altijd s'ochtends eerst ying en yang bijelkaar brengen, koffiedrinken en ongestoord (ik bedoel dus ook, zonder file bij de badkamer!!) kunnen douchen en omkleden. En ja, dan ben ik een half uur later ook het zonnetje in huis.. Maar in alle andere gevallen....
wat grappig, zo te lezen zijn het hier vooral de dames die last hebben van een ochtendhumeur! En dan hebben we ook nog eens de oma van mijn lief die in het appartement boven ons woont en bijvoorbeeld vanmorgen 1 sec nadat we opstonden aan de deur stond te kloppen omdat er weer iets niet werkte boven.. In dat soort situaties kan ik zelf inderdaad ook wel eens kribbig worden
Ohh hier ook zo 1!!!! Mijn vriend heeft wel zoooo'n megaochtend humeur, en ik stoor hem sochtends dan ook maar niet. Krijgen we toch ruzie van.... Zodra hij een bakkie koffie en een peukje heeft gehad word het al veel beter. Ik ben zelf het tegenover gesteld, of het nou 5 uur is of 10 uur maakt bij mij niets uit,
mijn vriend heeft soms last dat ie chagerijnig is, als tie uit z'n werk komt , en moe is..dan zie ik het al , is tie kortaf en kun je maar beter niks zeggen. Maar ik kan daar echt niet tegen, daar word ik dan zelf chagerijnig van,blehh.. dan is het meestal kort daarna wat minder aan het worden haha.. gelukkig...