moviepark

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by gerlinde, Aug 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

Oct 13, 2010
    180
    2
    18
    wie is er wel eens in moviepark in duitsland geweest.
    wij hebben vrij kaarten maar vragen ons af of het wel leuk is voor een kind van vijf.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja leuk voor je kleine hoor! Je hebt speciaal een gedeelte juist voor die leeftijd. Ikzelf vond het wat minder, maar onze meiden hebben het er nog steeds over.

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij zijn er net geweest was er leuk .
    Je meid gaat zich goed vermaken , met shows en er is een deel idd met attractie s voor kids .
    Park is nu voor twee dagen als je dat dan wil kun je een bandje halen zodat je de volgende dag weer heen kunt.
    Wij zijn niet twee dagen geweest voor ons is 1 dag genoeg , zonder kids is twee dagen te veel .

Veel plezier

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Voor een kind van 5 is het wel leuk. Stel je er vooral niet teveel van voor. Het is een vrij klein park. Wij gaan er niet meer heen! Voor dat geld en de reistijd zitten we ook in de Efteling.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind dat wel meevallen, je hebt twee gedeeltes. In het gedeelte voor de ouderen staan ook dingen voor kleine kinderen zijn jullie daar niet geweest? Wij zijn vorig jaar geweest en hebben 2 dagen (met een bandje 2e dag gratis) vol kunnen maken.

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Ja is super leuk, alleen de wachttijden zijn niet normaal in dit seizoen. Daarom raadt ik je aan om een speedy pass erbij te nemen, die kosten 25 euro pp maar dat betekend dat je alle rijen zo voorbij kunt.

Wij zijn pas geweest en hadden 2de dag gratis, 1ste dag overal in de rij gestaan wat ook de normale gang van zaken is. Maar de 2de dag dus die speedy passes genomen, en dat was gewoon top! Je kan overal zo door, alleen als je meerdere keren ergens in wilt dan moet je wel 15 min wachten voor je opnieuw gaat.

Moviepark is heel leuk en zeker voor een kind van 5. Ik ben zelf geweest met mijn 3 kinderen, van 6, 6, en 4.

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij zijn 2 week geleden geweest en hebben niet lang in de rijen hoeven staan. Bovendien is 25 euro per persoon voor een speedy pas nog duurder dan de entree zelf (als je die met korting koopt).
    Je moet niet in een weekend gaan, want dan is het altijd druk.

9. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    2,251
    670
    113
    Wij zijn er begin juni geweest voor 2 dagen en het is een heel erg leuk park. Mijn zoontje is 5 en heeft het geweldig gehad.

Hij heeft het er nu nog over dat hij nog een keer wil.

Alleen jammer voor hem dat hij nog geen 1.20m is want dan mag je net in wat meer attracties maar ondanks dat kon hij in een hoop attracties en hebben we het erg leuk gehad.

10. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Wij gaan over 2 weken en ik vroeg me af, hoe is het beleid daar als er iemand mee gaat in een rolstoel? En dan dus in combi met de attracties enzo?

11. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Wij zijn er pas geweest en onze zoon van 5 vond het helemaal geweldig! Voor kindjes van die leeftijd echt een heel leuk park.

12. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha, onze zoon is ook nog net geen 1.20m, dus die baalde wel dat 'ie in een bepaalde achtbaan niet kon. Maar dat was voor korte duur, doordat hij in zoveel attracties wel kon. Hij heeft het er ook steeds over wanneer we weer een keer gaan.

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Wat een verschil dan met ons want wij zijn 3 weken geleden geweest, en het was overal lang wachten. Soms wel ander half uur. Ik heb het dan wel over nickland, we hebben dag 2 de speedy pass genomen en was overal doorwandelen, heerlijk.

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    BeingMommy: Nickland was niet druk konden zo door lopen .

15. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Verplaatst naar Vakantie en Vrije tijd

16. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    als je toch vrijkaarten hebt zou ik lekker heen gaan. dan s iets niet snel vervelend of saai. als je er de volle prijs vor betaald hebt tjah dan vindi k het niet de moeitewaard maar met vrijkaarten is het een leuk park. helemaal als ze dus die charakters kennen.

Share This Page