nu ik weer dicht bij me vriendinnen woon ga ik wel vaker savonds weg als me vriend thuis is dan nodigt hij gewoon een vriend bij ons thuis uit...dus dat gaat makkelijk morgen eindelijk sinds de geboorte van ons zoontje een weekendje alleen...ons zoontje gaat naar opa en oma omdat ze graag willen dat hij komt logeren dus wij gaan morgen uit eten, bios hotelletje...word gezellie!!
Ik ga eigenlijk ook nooit weg zonder Milan, gewoon omdat ik daar geen behoefte aan heb. Laatste keer was in november 2008, toen hadden we een bruiloft. Ik ga wel regelmatig met vriendinnen winkelen of een terrasje pakken, maar dan neem ik Milan gewoon mee, die vindt dat ook altijd leuk.
stappen is er nu niet bij hihi,maar daar heb ik nooit om gegeven...dus mis t ook niet. ga lievr met een vriendin shoppen of lekker uiteten! En dat doen we over 2 weekjes, gaan we lekker uiteten,en lekker bijkletsen! was alweer tijdje geleden.En op z'n tijd vind ik dat wel gezellie! Maar ook saampies met me sgatje gaan we veel weg...nu is t allemaal nog makkelijk haha..maar dat komt goed!
oooh.. ik ben vandaag voor het eerst in ruim een jaar naar de kapper geweest, vriend was een dag vrij, dus adios, ik ben weg. kreeg iedere 10 minuten een smsje: hoeveel mensen zitten er nog voor je? is het knippen al klaar? hoe lang moet je verf nog intrekken? waar blijf je? wat blijkt, meneer wilde boodschappen doen, en had geen zin om de kids aan te kleden om mee te nemen. of ik even wilde komen opletten zodat hij weg kon?? en dat te bedenken dat hij gisterenavond een borrel had met collega´s, en 3 uur eigen tijd had. raad eens wie er nu in bad ligt en wie op de kids let? grrr ben echt pissig!! maar heb wel leuk haar
Ik doe momenteel te weinig voor mezelf. Ik sport nu niet meer, maar eerder deed ik dat 3 keer per week, dat was mijn tijd! Nu zit ik dan thuis omdat ik gewoon hondsmoe ben na een uurtje of 9. Heb overdag al mn energie nodig voor mn dochter en mn werk! Ik heb niet zozeer behoefte aan tijd 's avonds, maar meer overdag. Ik heb veel vakanties (onderwijs) en dan gaat mijn dochter wel naar het kdv 2 dagen. Ik verheug me dan ook ontzettend op die dagen. Moet nog zoveel shoppen voor de nieuwe baby en ook voor mezelf en voor haar, maar shoppen no fun met mijn dochter erbij. Mijn tijd komt wel weer. Ik doe nu op maandagavond zwangerschapsyoga en daar laadt ik wel enorm van op!
ik doe af en toe wel wat, maar heb er niet super veel behoefte aan. Wordt nogal eens aan me getrokken door vriendinnen om te gaan stappen enzo maar heb niet zo een zin. Ik ben 2 keer geweest, 1 keer met vriendinnen en 1 keer met mijn zusje. Vond het wel leuk hoor, maar gewoon af en toe. Elke week kan hier geen eens. Man werkt in de horeca. Of mijn moeder zou moeten oppassen maar ik heb daar helemaal geen zin in. Ik vind het fijn om thuis te zijn. Af en toe is het wel lekker om even zonder kind te zijn maar ja, ik werk ook al 3 dagen dus daar haal ik ook wel energie uit.
Nou als mijn vriend dat zou doen, zou ik expres langer wegblijven! Zou hij een mooie aan mij hebben. Heeft hij echt pech! Ik zou niet eens op die smsjes reageren. Ik zou ook echt heel pissig zijn. Maar gelukkig is mijn vriend totaal niet zo en wij gunnen elkaar ons eigen tijd met vrienden of alleen.
Niet veel, heb er ook weinig behoefte aan.... Maar als ik weg wil, een avondje op stap zou willen, naar de bios of wat anders kan ik dat vaak snel regelen Heb er soms wel ineens behoefte aan, dan hoef ik maar te bellen (ben alleenstaand, dus ben altijd afhankelijk dan van anderen)
Ik doe eigenlijk nooit iets voor mijzelf zonder mijn vriend. We lassen wel regelmatig tijd in voor ons samen. Zou ook niet zonder vriendlief dat soort dingen willen doen hoor. En hij gelukkig ook niet. Als er gestapt zou worden doen we dat samen.
ohja lekker is dat he! ik doe dat ook regelmatig, ben vanmiddag lekker even alleen wezen shoppen... heeerlijk! en ik ga ook eens de maand met mijn beste vriendin lekker stappen... met mijn man ga ik eens in de week wat leuks doen.. biosje ofzo, een hapje eten, kroegje... merk wel dat wanneer je zulke dingen doet je veel energie krijgt en dus veel leuker bent je bent moeder maar ook nog vrouw
hier doe ik nog niks voor mezelf maar volgende week mag ik EINDELIJK weer werken!! en heb er zoooo een zin in
ik doe zo nu en dan iets voor mezelf, maar het kan vaker! dit komt mede doordat ik bv geef. Dat maakt het toch lastiger. Zo ben ik al wel sinds de bevalling 2x naar de sauna geweest met een vriendin, maar ik moest dan wel 3x op die dag kolven, dat is wel minder maar ik had het er wel voor over! Ook al een paar keer gaan stappen, en dan daarna de melk afkolven midden in de nacht ik heb er wel moeite mee om oppas te regelen voor als ik zelf iets leuks wil gaan doen, voel me dan wel een beetje bezwaard, dus het liefst ga ik weg als mijn vriend thuis is. gelukkig is hij niet zo stapperig. en zo nu en dan samen iets leuks doen gebeurt wel want het is wel belangrijk vind ik. moeder zijn is geweldig, maar er is meer in de wereld! en ik vind juist, als ik een avondje of dagje weg ben geweest, vind ik het weer extra leuk om weer bij mijn kleintje te zijn, dan heb ik hem ook wel echt gemist. en wat iemand hier zei, dat ze vaak gevraagd wordt door vriendinnen, en niet altijd zin heeft, is bij mij andersom. vriendinnen zouden mij vaker mogen vragen! maar ze denken (denk ik) dat ik niet altijd zin zou hebben of zo. maar ik heb het al aangekaart! juist af en toe iets anders geeft me weer nieuwe energie!
ik doe wel soms wat voor me eigen maar niet meer zovaak het is echt eens in de 4 a 5 maanden en thats it! zo ben ik laatst met vriendinnen n weekendje amsterdam geweest lekker stappen enzo (was de bedoeling liep compleet in het water nog nooit zo'n pokkeweekend gehad hahaha) en eens in de zoveel tijd lekker op stap ja maar lang niet zoveel als vroeger toen was het echt 2 a 3 keer in de week eruit hoor en nooit voor 5 a 6 uur in de ochtend thuis waar natuurlijk de nodige alcohol aan te pas kwam heerlijk! ging onderhand alle feestjes van nederland, duitsland en belgie af! maar nee dat is nu niet meer hahaha maar nagenieten doe ik van die tijd nog steeds hoor! wat was dat altijd leuk zeg en wat hebben we veel meegemaakt toen hahaha
Ik spreek elke week wel een avond af met vriendinnen, het verschilt wat we doen maar meestal bij iemand thuis gezellig kletsen, wijntje drinken of naar het cafe. (Nu natuurlijk niet ) Verder neemt mijn man de kleine iedere zaterdag mee boodschappen doen. Gelukkig duurt dat altijd lang, dus heb ik veel tijd voor mezelf. De zondagochtend slaap ik heerlijk uit tot man en popje mij wakker komen maken, meestal pas tegen 10.30 uur. Heerlijk! Maar dat heb ik ook echt wel nodig, zou echt niet zonder kunnen. Kan me ook verheugen op zondag, gaan we samen naar de ikea en dochter naar oma. Lekker even samen weg.
heerlijk wat n leven zeg hahaha afspreken met vriendinnen zomaar ff om te kletsen heb ik al anderhalf jaar niet meer gedaan of ze moeten hierkomen maar drinken doe ik dan ook niet want jayla ligt in bed en druk kunnen ze ook niet zijn dan wordt jayla wakker hahaha uitslapen heb ik ook al zeker n jaar niet meer gedaan en ff tijd voor mezelf zonder weg te gaan van huis is denk ik ook al langer dan n jaar geleden
in het weekend slapen mijn man en ik omstebeurd uit... ik zaterdag en hij zondag... heel erg fijn hoor..! en dan krijg ik ook nog en kopje koffie op bed
Eigen tijd....hmmm wat is dat? Nee, ik heb erg weinig eigen tijd. Nu ben ik ook oververmoeid dus al mijn 'eigen tijd' breng ik door in mijn bed
Ik werk 4 dagen en daarnaast doe ik thuis nog alles. En als ik eindelijk tijd heb voor mezelf of vrij ben dan wil ik gewoon bijkomen en luieren, lekker thuis. Het is zo erg dat ik afspraken afzeg of vriendinnen op afstand hou. Best erg!!! Maarja, ben sowieso iemand die graag alleen is. Heb voor mijn werk al continu afspraken hier en daar lopen... daarom vind ik het fijn om op woe-za-zo gewoon NIKS te hebben... ff geen agenda!
Heb echt respect voor je, dan heb ik niet veel te klagen. Kom voortaan maar hier, manlief past wel op