eigen verjaardag vieren?

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Mijn man viert het niet en ik normaal wel maar dit jaar weet ik het nog niet omdat mijn schoonmoeder 50 word en zowiezo al 2 feestjes heeft. Mijn schoonmoeder is op de zelfde datum jarig als mij.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Zowel vriend als ik hebben een hekel aan onze verjaardagen vieren. Dat doen we dus ook niet, ouders/schoonouders en mijn broertjes/zusjes mogen langskomen en die krijgen een stukje taart en wat te drinken, maar verder vieren we 't niet.
    Milan's verjaardag vinden we wel heel leuk om te vieren, dus dat hebben we afgelopen jaar ook groots aangepakt, met al onze vrienden en veel familieleden. We willen nu gewoon elk jaar alleen zijn verjaardag vieren, die valt ook lekker in de zomer, dus dan kan 't buiten.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik vier het al vanaf m'n 18de niet meer denk ik.
    Er komen wel mensen langs, de die hards ;)
    Ach en vind dat vaak wel gezellig, maar mensen moeten niet van mij verwachten dat ik grootste feestjes ga geven.
    Vind het namelijk helemaal geen feest om ouder te worden :p

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,166
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik vier het wel. Onze ouders en broers komen en een paar goede vriendinnen. Waarvan een deel met aanhang. Ik vind het leuk om iedereen zo 'bij elkaar' te hebben, kan daar echt van genieten. Ik ben ook heel blij dat we nu een grote woonkamer hebben, zodat alles in één keer kan komen. (In het oude huis vierde ik het één keer voor de 'ouwe lui' en één keer voor de jonge mensen. :D)

Ik hoop kort voor mijn volgende verjaardag bevallen te zijn, dus misschien dat ik er dan wat minder zin in heb. Maar dat heb ik er graag voor over!

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier vier ik het ook niet meer, sinds de komst van mijn oudste. Hij is 11 dagen voor mij jarig, en ik heb geen zin in 2x het kot vol op 2 weken tijd. En ik hou er toch niet van om mijn eigen verjaardag te vieren. Je loopt de hele dag je benen onder je lijf vandaan, het hele huis vol, alles van te voren goed schoonmaken (want ja, je wil wel goed voor de dag komen), boodschappen doen etc. Nee dank U

Enne leuk, Jamaica! Wij zijn daar in 2005 geweest voor onze huwelijksreis (Negril). Waar ga jij naartoe? Heel veel plezier daar!

6. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Ik vier het ook niet, mijn man ook niet.
    Ik heb sowieso niets met data, doe niet aan 'feestdagen'
    Ik vier mijn leven elke dag, hoef ik niet op één bepaalde dag te doen ;)

Share This Page