die mannen met hun "nog even wachten schat"

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wat hebben die mannen toch met dat "nog even wachten" ??!!!!

schat zullen we nog een kindje maken? Nee nog eventjes wachten
    schat zullen we trouwen? Nee nog eventjes wachten
    schat zullen we..nee nog eventjes wachten

waarom wachten? waarom zijn de meeste mannen zo bang? je ziet het overal..in het dagelijks leven maak je het mee op tv zie je het ook voorbij komen je leest erover pff NEE NOG EVEN WACHTEN!!

hier bijv. we willen allebei nog een kindje. hij heeft het allemaal al meegemaakt weet wat er gebeurd enz enz. nou nog een kindje dan? nee nog even wachten! :mad::mad::mad: waarop dan? nou gewoon nog even wachten.
    als je zo zeker van iets bent waarom nu niet dan?

trouwen> wanneer gaan we trouwen. nog even wachten
    waarom? ja..ik vind ons nog zo jong(24 en 24) OWWW NEEE MAAR WE WAREN NIET TE JONG VOOR KINDEREN ZEKER.
    kinderen krijgen is een nog veel grotere stap dan trouwen.

huis kopen: nog even wachten
    ik wil niet op alles wachten straks ben ik 60 en dan wacht ik nog steeds.

moest ff mn hart luchten :D

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dan vraag je hem waarom hij er nog even mee wilt wachten. Hij zou er vast wel zo zijn redenen voor hebben.

3. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    #3 miss C, Jan 19, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 19, 2010
    ik ken dit zinnetje...
    als het aan mij had gelegen hadden we allang een kindje gehad (als we ze kunnen/mogen krijgen) maar volgens mij denkt vriendlief dat als ik vandaag met de pil stop, dat ik morgen zwanger ben en dat ik overmorgen moet bevallen...

ach ik heb inmiddels al zo lang gewacht dat die paar maandjes er ook wel bij kunnen!!!

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Dat zinnetje ken ik ook maar al te goed. De laatste tijd praten we nogal vaak over trouwen, maar wanneer ik hem vraag wanneer hij mij ten huwelijk wil vragen krijg ik altijd maar te horen...Nog eventjes wachten schat. Volgens mij wacht hij op de dag dat er geld aan de bomen groeit, dat maakt een mooie trouw wat betaalbaarder.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, heb je de identieke tweelingbroer van mijn man thuis zitten? :D
    Gaat hier dus al maanden precies hetzelfde! We hebben zelfs al een datum, maar ik wil gewoon graag ouderwets gevraagd worden en als ik vraag wanneer ie van plan is dat te doen, zegt ie:....juist ja: NOG EVEN WACHTEN :D :D

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    mmmm hier het omgekeerde...ook best vermoeiend....

namlief zit nu al te kijken voor zomervakantie 2011... wilde toen ik net goed en wel van onderen in het gareel zat na een pittige vacuumverlossing alweer voor nummer 2...

loopt vaak al 3 stappen verder dan dat ik ben... enige nadeel... hij zoekt dingen niet zo goed uit.....ik denk altijd wat als dit en wat als dat.... dat is ook niet echt een lekkere eigenschap....

volgens mij is het ook wel man eigen om dingen uit te stellen...

gr Jose

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik herken het eigenlijk niet, maar op dit moment is het niet slecht om nog even te wachten. Met huizen kopen, trouwen en aan kinderen beginnen. Financieel gezien dan, hè? Maar dat zou hij toch gewoon kunnen zeggen...

8. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Meid, je haalt me de woorden uit mijn mond! Hier zijn we dan al wel getrouwd en hebben we een huis gekocht en jawel, kindje nummer 1 is er ook al. Maar nummer 2.... pffffff.....nee, nog even wachten schat.... zei hij in oktober, we wachten tot januari, nu zegt ie in januari, zullen we niet wachten tot de zomer?! Tuurlijk schat, laten we nog maar even wachten, ik ben tenslotte pas 35....
    Zo, blij dat ik het hier even kon neerzetten want ik báál er enorm van, ben ook nog eens zo ongeduldig als het maar zijn kan dus dat wachten kan me gestolen worden!!!!!

9. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

Dec 16, 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik snap helemaal wat jullie bedoelen! Mijn exvriend was ook zo! Zwaar frustrerend.. Maar aan de andere kant.. Misschien zijn wij vrouwen impulsiever in dat soort dingen? En mannen voorzichtiger? Hoewel, als ze een nieuw elektronisch speeltje of een auto nodig hebben dan is even wachten van de baan en gaat het gas erop.. Ik weet het niet.. Ze zijn soms onbegrijpelijke wezen;)

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmmz hier ben ik juist de gene die zegt even wachten...
    Hij wilde trouwen en ik heb nog 2 jaar gewacht.
    Hij wil wel n 4e maar ik wil financieel even wat beter zitten weer en dus wachten.
    Misschien wel n eigenschap van mij hoor. Ik weeg meestal altijd zoveel plussen en minnen af dat ik uit eindelijk door de bomen het bos niet meer zie en eindeloos blijf wegen. Maar heb ook wel ooit dat ik ineens alle knopen door hak en recht op mn doel af ga. Intuitie oid? Die dingen waar ik zo op af vlieg gaan ook altijd goed nml. Terwijl dingen waar ik over blijf plussen en minnen soms uitpakken als zijnde "god zij dank hebben we het niet gedaan" Of "gelukkig hadden we nog niet besloten om.." (en met we is het dan meestal ik die de boel tegen hield ;) )

11. Writer

Writer Niet meer actief

tja het zijn ook niet niets wat jullie vragen:Dtrouwen ,kindtje maken
    dat zijn toh grote stappen in je leven , misschien zijn ze nog niet klaar voor;)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Als hij eens iets vraagt, bijvoorbeeld om op vakantie te gaan, moet je dat ook eens zeggen. Kijken wat ie doet.

13. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    zal het vanavond eens voorleggen, is ff kijken hoe hij dan reageert... haha

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het is een stukje angst van mannen... mijn vriend die heeft ook heel lang altijd maar willen wachten met alles....
    Hij word dit jaar 30, we krijgen een kindje, en we gaan trouwen.... en wat zegtie daar achteraan " daar gaat mijn leven"
    Hij heeft echt super zin in ons kindje, daar gaat het niet om, maar een mannenhoofd werkt toch net even iets anders denk ik... Hij voelt alsof zijn "jeugd" dan ECHT voorbij is ofzo.... haha,

Het zijn nou eenmaal mannen :p

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier is het ook altijd: we wachten nog even, nu nog niet.

Bijvoorbeeld: Ik wilde al veel sneller dan hem aan kindjes beginnen. Maar hij wilde pas in de zomer van 2010 ervoor gaan. Ok, ik was ontgoocheld maar had besloten om er niet meer over te beginnen. Heeft ook geen zin om je partner onder druk te zetten. Uiteindelijk heeft hij zelf aangegeven er toch eerder voor te willen gaan. Het resultaat staat in m'n banner ;)

Wij zijn sinds december ook 9 jaar samen en zijn 2 jaar geleden in onze nieuwbouw die we zelf gebouwd hebbben getrokken. Ik was ondertussen al 3 jaar op een huwelijksaanzoek aan't wachten. Met de kleine op komst, moest er toch het een en ander geregeld worden. Dus hij mocht van mij kiezen tussen de notaris of trouwen. Hij heeft voor het trouwen gekozen en is er nu zelfs nog enthousiast over ook! :D

Zo zie je maar, dat je niet altijd wanhopig moet worden. Alles komt op z'n tijd. ;) Wat niet wegneemt dat het soms frustraties kan meebrengen als je altijd maar te horen krijgt dat hij nog even wil wachten.

16. giraf

giraf Niet meer actief

Haha hier ook een die voorloopt op mij..

Hij wilde eerder aan kinderen beginnnen, wilde eerder een huis kopen, zou het liefst morgen nog trouwen, en ik had zoiets van "wacht nog even schat"
    Weet ook niet waarom ik wilde wachten, ben een beetje angstig voor veranderingen denk ik (haha soms ben ik net een man)

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier helemaal geen last van. Met huis kopen, trouwen en kinderen etc. zaten wij destijds en nu nog op 1 lijn. Met vaknties en dat soort zaken ook altijd. Helaas zegt dat nog niet altijd iets want wij wachten nu om andere redenen op een kindje.

18. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    effe wachten pizza! :):)

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook hoor...

Ben nu wel getrouwd en heb een prachtige zoon.

Nu zijn het de kleine dingen...hadden bv onze vakantie vastgezet op werk en ik wilde de zomer vakantie gaan boeken.

Hij meteen we wachten nog wel even!WAAROP???Wacht hij erop dat ze ons de vakantie komen langsbrengen?
    Zelfde toen onze auto kapot was en we een nieuwe moesten...we wachten wel even???WAAROP???
    hahahahaha nu moet ik er wel om lachen maar soms zo vermoeiend!

Share This Page