Hoevaak heb ik dat nu gehoord in mijn zwangerschap. Als ik maar even een keer geiriteerd ben, wat ik normaal zonder hormonen ook zou zijn, word het direct op hormonen gegooit. Als ik een keer huil, wat ik normaal in die situatie ook zou doen komt vriend bij mij 'Ach, je hebt ook zo'n last van je hormonen' Het zou vast en zeker ook door de hormonen komen dat ik mij irriteer hieraan. Als ik een scheet dwars heb zitten komt het al door de hormonen. Pfffft, kan ik ook nog als normaal mens gezien worden ipv hormoonbom? Herkenbaar?
Irritant he! bij mij is het inderdaad wel vaak de hormonen, maar dat is pas van de laatste week. Het gevolg is wel dat ook al heb ik geen last van mijn hormonen, ik het nu ook zelf als excuus ga gebruiken. Als een ander mijn hormonen als excuus gaan gebruiken mag juist ik het toch ook?!
Herkenbaar! Voor mijn gevoel heb ik helemaal geen last van mijn hormonen en ben ik zelfs rustiger geworden dan voor de zwangerschap. Maar elke keer als ik dan toch een keer boos word, wordt dit inderdaad gelijk gezien als mijn hormonen die dwars zouden zitten.
Heel herkenbaar! Als ik huil is het ook direct: "Ach, weer een momentje door die stomme hormonen?' Of als ik echt boos ben en geirriteerd, dus echt, dan zegt mijn vriend ook; "Hou nou op, dat komt allemaal door je hormonen!". Ik heb al een keer uitgeschreeuwd dat ik ECHT boos was en hij niet met alles weg kon komen nu haha! Volgens mij was dat wel duidelijk! Dus ja, extreem herkenbaar! Maar zoals Joes schrijft, soms moet je het gewoon gebruiken, een beetje dan...
Ik gebruik het juist zelf meestal als excuus Ook al klopt het in mijn geval ook vaak wel maar het is ook wel eens fijn om eens totaal uit je slof te schieten zonder dat ze het je kwalijk nemen haha
Haha! Dat ken ik ook. Nu al Maar het irritante is dat ik achteraf dan ook denk....vervelende hormonen, zo erg was het nou ook weer niet
Herkenbaar hoor, had ik ook! Maarre.. ik moest na mijn zwangerschap toch wel toegeven dat het idd 9 van de 10 keer door de hormonen kwam
oh meid heel herkenbaar en ik word er ook gek van, als ik nu huis op orde wil, of even me man wijs op iets dan is het meteen " hormonen" en dan klaagt hij in mijn bijzijn tegen zijn moeder " ben blij als die hormonen weg zijn hoor" ....heel iri idd
Herkenbaar. Hier dus zelf weinig last van hormonen in de zin van dat ik snel gerirrteerd ben etc. Maar zodra ik dat wel eens ben of vd week bij de verloskundige moest huilen omdat ik me gewoon echt beroerd voelde, ja dat geef niks dat zijn je hormonen wordt er dan gezegd.. Nee dat zijn niet me hormonen, ik voel me gewoon echt beroerd! Grrr... De mannen kunnen hier nu wel mooi misbruik van maken he haha. Die gooien alles op de hormonen.
Hahaha De enige die die uitspraak mag doen ben ik zelf! Waar ik ook kriegel van word is de term "Nesteldrang". Verschrikkelijk als mijn partner zegt dat ik nesteldrang heb. Geen idee waarom ik het zo irritant vind. Waarschijnlijk door zijn gebrek daar aan. Natuurlijk ben ik volop bezig met alles in orde te maken en te regelen voor ons kleintje.
Ja dat hoor ik ook vaak...koop ik iets voor de kleine, omdat hetgeen wat ik had niet helemaal aan mijn eisen voldoet, tja dan is het nesteldrang. Gistermiddag wou ik even opruimen en daar wat hulp bij hebben. Wordt er direct gezegd dat mijn nesteldrang weer opspeelt. Hoezo?? Zwanger of niet, ik wil graag dat het een beetje opgeruimd is. Dat heeft m.i. niks met mijn zwangerschap te maken...