Als je een sim only abonnement omzet in een nieuw sim only abonnement bij dezelfde provider, moet je dan ook nummerbehoud aanvragen, of is dat alleen als je van provider wisselt? Ik wil mijn nummer niet kwijt door iets verkeerd te doen! Krijg ik wel een nieuwe sim kaart opgestuurd dit ik in het toestel moet prutsen, of blijf ik de oude simkaart gewoon gebruiken? Oooh is wordt altijd zo zenuwachtig als ik dit soort dingen moet regelen...
Ik denk dat je prepaid bedoeld? Volgens mij hoeft je simkaart niet vervangen te worden wanneer je bij dezelfde privder blijft.
Nee, niet prepaid. Ik heb al een aantal jaar een contract bij Hollands Nieuwe en dat wil ik nu omzetten in een ander contract (meer MB voor minder € ). Dat gaat via de website supermakkelijk, maar nu kan ik niet echt wijs worden uit of ik ook nog nummerbehoud moet aanvragen of niet...
Bel de klantenservice.. dan weet je het. Meestal hoef je bij dezelfde provider geen nr behoud aan te vragen.
Bij een verlenging hoef je nooit nummerbehoud aan te vragen, gaat automatisch! Nieuwe simkaart krijg je bij een verlenging niet altijd toegestuurd, kun je meestal wel (kosteloos of tegen een kleine vergoeding aanvragen). Zolang ie het nog gewoon doet is het niet nodig, je verlenging gaat automatisch over op je huidige sim.
Nee hoor, is niet nodig. Ik heb vorig jaar ook mijn sim only abonnement bij Hollandsnieuwe aangepast en dan verandert er verder helemaal niets, behalve dat je dus meer eenheden voor minder/evenveel geld krijgt. Is inderdaad zo online geregeld. Geen ander nummer of nummerbehoud aanvragen en geen nieuwe simkaart.