Peuterspeelzaal voordat we verhuizen.... Ja of Nee

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by NiNi, May 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Nienke naar de peuterspeelzaal voor we verhuizen?

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. NiNi

NiNi Lid

May 16, 2007
    19
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik zit met een dilema, althans dat vind ik... Vorige week kregen we een brief waarin stond dat Nienke op 5 september mag beginnen met de peuterspeelzaal, dat is niet zo erg, eigenlijk hartstikke leuk. Nienke is er ook aan toe en ik vind het wel heel leuk voor haar, al zal ik haar heel veel missen die twee dagdeeltjes dat ze weg is.

Maar nou is het probleem, dat ons huis in de verkoop staan en het huis kan zo verkocht worden, dus weten we niet zeker, wanneer we precies gaan verhuizen en ook verhuizen we naar een heel andere regio.

Dus mijn vraag is: Laten we Nienke hier nog naar de peuterspeelzaal gaan of wachten we tot we verhuisd zijn? Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik zou het wel doen.. je weet nl niet hoelang dat het nog duurt voor jullie huis verkocht word. En voor Nienke is het best belangrijk ivm met de ontwikkeling!

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kinderen zijn flexibel hoor, ook ik zal t wel doen! Succes met t verkopen van je huis!

4. NiNi

NiNi Lid

May 16, 2007
    19
    0
    0
    Dank jullie wel!

Is alleen zo, dat we zeker aan de eind van de jaar verhuisd zullen zijn. Woningen verkopen hier heel snel en ons huis is nu 2 maanden in de verkoop... Maar ja, niks is zeker. Ik hoop eigenlijk dat we voor September al een koper krijgen of verhuisd zijn... [-o<

Want als we in november bijvoorbeeld gaan verhuizen, zouden jullie haar dan wel of niet naar de PSZ sturen?

5. Eppie

Eppie Lid

Mar 4, 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Ik zou haar wel naar de PSZ laten gaan! Is inderdaad goed voor de ontwikkeling!

6. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Ik zou het wel doen hoor. Lukas is ook na 2 maanden van PSZ gewisseld en had hier helemaal geen moeite mee. Hij vond het gewoon harstikke leuk om te spelen met de andere kinderen!

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Net als alle andere dames zou ik het ook doen. Ook al zit ze er maar 1 maand op....speelt ze daarna gewoon weer met andere kindjes.

Succes.

Kwebbel

8. NiNi

NiNi Lid

May 16, 2007
    19
    0
    0
    Ik heb net een email gestuurd om haar plaats te bevestigen en te vragen of er een meegaan ochtend of middag is.

We hebben dus besloten om haar toch te sturen, al is het misschien alleen maar voor één maandje.

Dank jullie wel voor de mee denken en advies!

Liefs Nini

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk om te horen.

kwebbel

10. Niet meer actief

ik zou het ook gewoon doen! Ik zie hoe Janelle er aan toe is en kinderen merken er op die leeftijd weinig van met wisselen! het is hartstikke goed voor haar!

Share This Page