ik ben dol op het maken van kraammanden kado manden met verschillende themas, ik doe het voor bv verjaardagen ,kraamfeesten, enz enz kan ik dit voor mensen gaan doen die er geintreseerd in zijn ,zo ja hoe?? hier een foto
VInd het er erg leuk uitzien.. Geshopt bij de action? Echter is er al veel aanbod dus ik weet niet of het succes zal hebben..
Het ziet er heel leuk uit alleen denk ik dat het aanbod al zo groot is dat er niet echt succes in te vinden is .. Of je moet er juist uitspringen bij al die andere aanbieders ..
ja ik doe o,a dit manden met thema 50 jaar man/vrouw verjaardagen volwassen/kind kraamfeesten jongen/meisje/tweeling/prematuur adoptie kindjes alles is mogelijk
Ik doe dat ook altijd voor vrienden en familie. Vind het zelf ook altijd erg leuk om te maken. Wat je kunt doen is een marktonderzoek doen en kijken of er markt voor is of hoe verzadigd de markt wel of niet is. Daar zou ik eerst mee beginnen
Je kunt het proberen toch, mbv een webshop? Dat kost je nauwelijks een investering, je maakt gewoon aan de hand van de vraag die binnenkomt. Wel zou het handig zijn als iemand je kan helpen met de website. Ik zelf laat mijn keuze voor een product namelijk erg afhangen van de professionele uitstraling waarbij de website erg bepalend kan zijn.
Minimale inverstering inderdaad. Maar ik zou voordat ik een webshop zou opstarten toch echt wel willen weten of er überhaupt markt voor is. Een gratis webshop heeft vaak een goedkope uitstraling. Dan kom je toch al snel op webhosting waar je voor moet betalen ( al snel vanaf 70 euro) Geeft niks natuurlijk maar ik zou het zonde vinden.
ziet er leuk uit hoor! ja ik zou eerst ook even kijken of er vraag naar is, je kan namelijk op veel sites zulke dingen kopen. dan zou je of goedkoper moeten zijn of iets heel orgineels moeten kunnen maken, succes!
Misschien anders eerst eens op marktplaats aanbieden? Kijken of er daar animo voor is? Een eigen shop is inderdaad wel sjieker maar je moet ergens beginnen als je wilt weten of je er genoeg kunt verkopen niet waar? x