Vrouw verzon verbranding zoontje door zonnebrandcremé Action | Hoorn Actueel – Het actuele nieuws voor Hoorn op Hoorn Actueel Wat bezielt je om zoiets te verzinnen omdat je zelf nalatig bent geweest????
Ik snap het hele verhaal niet meer. Er was hier toch iemand op het forum die beweerde dat dit verhaal al 10 jaar oud was? Lijkt me sterk dat iemand daar dan nu nog mee aankomt. Ik geloofde het trouwens ook niet dat die verbranding zou komen door gebruik van die zonnebrandcrème.
Ja idd ik hoop toch dat het nu wel duidelijk Is haha. Maar in het andere topic die de goedkoop geprijsde producten niet vertrouwde maar ook dat klopt dus niet
Wat een slechte moeder...... Sjonge jonge. Maar ff serieus, ze heeft de Action wel ff in een slecht licht gezet want ik heb hier meerdere keren gelezen dat mensen nu geen dingen meer bij Action halen?! Qua verzorgingsproducten????
Nou juist om die reden heeft ze t verzonnen.... Gok dat ze er erg op aan gekeken werden dat ze hun zoon zo erg hadden laten verbranden dat ze daarom maar de wereld in geholpen hebben dat t zogenaamd aan t product zou liggen en hun dus niks te verwijten viel..... Maaaaar, psychische test lijkt me redelijk op zn plek voor dat stel.
Dat meen je niet? Triest. Iedereen snapt toch dat zoiets niet waar kan zijn. Ik zei ook vanaf het begin dat dit echt niet kwam door een zonnebrand creme maar puur door nalatigheid. Zo zie je maar weer ( even voor de zuurpruimen hier op ZP die er heilig van overtuigd waren dat dit kwam omdat het goedkope shit was ) dat goedkoop dus niet altijd maar per definitie slecht is maar dat vaak de hersen celletjes van dit soort mensen ( dit soort verhalen verzinnen ) slecht zijn. Wat een weirdo dat je dit verzint zeg
Dit inderdaad! En ik dacht dat er meerdere kinderen waren die verbrand waren ondanks deze zonnebrandcrème Maar wel ontzettend triest zeg, om dit te verzinnen! Gewoon laksheid, je kind niet insmeren :x
Nee dat zei ik niet. De hoax-wijzer op fb had het onderzocht en de foto bleek van een meisje te zijn van destijds 1 of2 jaar oud. Inmiddels is ze 10 of 11. Niet dat het verhaal an sich al 10 jaar oud is. Het word eens tijd dat niet iedereen alles maar klakkeloos aanneemt wat op internet verschijnt. De reacties richting de Action logen er niet om.
Mijn reactie was ook meteen van er klopt iets niet. Helaas,dat sommige mensen wel zo zijn. En super zielig voor het kindje dat zo verbrand was..
Verbaast me dus niks dat het gelogen is, devAction zou haar wegens smaad moeten aanklagen. En dat wijf moet zeker naar een psychiater toe!