zonnebrand action verbranding blijkt leugen

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat zei ik al van het begin af aan... Word je nog afgebrand ook :D.

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Dat was toch wel gelijk duidelijk dat dat nooit kon als je goed oplet.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vond het al apart. Als je je kind zo goed insmeert zie je hem toch rood worden?

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Dat was toch hopelijk voor iedereen wel duidelijk?

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Had het wel verwacht maar vind het nog steeds bizar dat je zoiets verzint......

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik snap het hele verhaal niet meer. Er was hier toch iemand op het forum die beweerde dat dit verhaal al 10 jaar oud was? Lijkt me sterk dat iemand daar dan nu nog mee aankomt.

Ik geloofde het trouwens ook niet dat die verbranding zou komen door gebruik van die zonnebrandcrème.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ja idd ik hoop toch dat het nu wel duidelijk Is haha. Maar in het andere topic die de goedkoop geprijsde producten niet vertrouwde maar ook dat klopt dus niet

8. KimK

KimK Niet meer actief

Wat een slechte moeder...... Sjonge jonge. Maar ff serieus, ze heeft de Action wel ff in een slecht licht gezet want ik heb hier meerdere keren gelezen dat mensen nu geen dingen meer bij Action halen?! Qua verzorgingsproducten????

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nou juist om die reden heeft ze t verzonnen....
    Gok dat ze er erg op aan gekeken werden dat ze hun zoon zo erg hadden laten verbranden dat ze daarom maar de wereld in geholpen hebben dat t zogenaamd aan t product zou liggen en hun dus niks te verwijten viel.....

Maaaaar, psychische test lijkt me redelijk op zn plek voor dat stel.

10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    +1!

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat meen je niet? Triest. Iedereen snapt toch dat zoiets niet waar kan zijn.

Ik zei ook vanaf het begin dat dit echt niet kwam door een zonnebrand creme maar puur door nalatigheid.

Zo zie je maar weer ( even voor de zuurpruimen hier op ZP die er heilig van overtuigd waren dat dit kwam omdat het goedkope shit was ) dat goedkoop dus niet altijd maar per definitie slecht is maar dat vaak de hersen celletjes van dit soort mensen ( dit soort verhalen verzinnen ) slecht zijn.

Wat een weirdo dat je dit verzint zeg ;)

12. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dit inderdaad! En ik dacht dat er meerdere kinderen waren die verbrand waren ondanks deze zonnebrandcrème :(

Maar wel ontzettend triest zeg, om dit te verzinnen! Gewoon laksheid, je kind niet insmeren :$:x

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook ik zei hardop dat ik er geen reet van geloofde en kreeg vaak genoeg wat te horen ;)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee dat zei ik niet.
    De hoax-wijzer op fb had het onderzocht en de foto bleek van een meisje te zijn van destijds 1 of2 jaar oud. Inmiddels is ze 10 of 11.
    Niet dat het verhaal an sich al 10 jaar oud is.

Het word eens tijd dat niet iedereen alles maar klakkeloos aanneemt wat op internet verschijnt. De reacties richting de Action logen er niet om.

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    De link is uit de lucht?...

16. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik dacht meteen al dat het niet waar was!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn reactie was ook meteen van er klopt iets niet.

Helaas,dat sommige mensen wel zo zijn. En super zielig voor het kindje dat zo verbrand was..

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Verbaast me dus niks dat het gelogen is, devAction zou haar wegens smaad moeten aanklagen.
    En dat wijf moet zeker naar een psychiater toe!

Deel Deze Pagina