ervaringen cross-trainer gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    hoihoi, ik zit te denken om een cross-trainer aan te schaffen, maar ik ben helemaal niet thuis op dit gebied.

    heb wel een beetje gegoogled, en kom wel op kieskeurig en vergelijk wat dingen tegen, maar ik zou ook wel eens wat ervaringen willen horen van mensen die zo'n trainer hebben en of ie gebruiksvriendelijk etc is,

    ben benieuwd naar de reacties

    groetjes sim
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zweer erbij, was voor mij de enige echte manier om flink af te vallen. had wel voorkeuren. had eerst een met een weerstandsband, dat maakt vreselijk veel lawaai, een magneet remsysteem werkt veel stiller. ik stond er elke acond een half uur op (tijdens friends/will & Grace/Dharma & Greg/noem ze maar op) en mijn conditie werd steengoed en de kilo's vlogen er af. voind het heerlijk dat ik dit heel veel kon doen, zonder dan elke avond naar de sportschool te moeten en daar je avond om heen moten plannen.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    ja precies, dat lijkt me ook zo lekker, gewoon even wanneer het uitkomt!

    mijn conditie is niet zo goed meer, en omdat ik nog met lage rugklachten loop, moet ik veel lopen, maar dan zonder hond of kinderwagen, omdat ik met mijn armen ook moet bewegen.

    mag ik vragen welk merk je heb en hoe duur die was?
     
  4. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik heb er ook een gehad, vond het ideaal. viel er ook mee af, muziek er bij en dan elke keer weer die grens verleggen. Heb hem ook vaak gebruikt.

    Heb hem helaas net verkocht ivm de kleine meid die op komst is, en daardoor plaats gebrek heb om zo iets kwijt te kunnen.
    Kijk eens op MP staan er volgens mij genoeg.
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    dat vind ik een beetje riskant, aangezien je dan ook geen garantie ofzo heb, maar dat is even persoonlijk :) ik leg er liever iets bij dat ik ergens terug kan gaan als er iets niet goed is..
     
  6. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb er ook eentje! :D
    heb er een van dunlop , mooi stevig ding!
    Echt super makkelijk om in huis te hebben! ;)
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb er ook een en ik ben er erg blij mee, zelfs mijn man is overstag gegaan een staat er ook regelmatig op te trappen.
    Bij ons staat-ie op zolder en een tv erbij en trappen maar! Moet alleen wel bekennen dat we 'm al een paar weken niet hebben gebruikt :oops:
    De crosstrainer heeft me in ieder geval 3x geholpen om flink af te vallen, want met een 30 minuten trappen ben je al snel 300 calorieen kwijt, soms meer.

    Kijk voor je gaat kopen eerst eens op marktplaats, het staat er vol mee.

    Groet van Kiki
     
  8. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    mn zus heeft er een, ze is nu super veel afgevallen, maar ze is dan ook echt super fanatiek.
    Zelf heb er geen ervaring mee aangezien ik de kilo's er niet eens aan kan houden :(

    Maris
     
  9. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Op marktplaats kijken!
    Niet bang zijn dat je geen garantie hebt!
    Ik denk dat veel mensen zo'n ding nauwelijks gebruikt in een strijkkamertje hebben staan.
    Kan je je geen buil aan vallen!
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb er ook één. Ideaal! Ben er m'n overtollige zwangerschapskilo's mee kwijt geraakt. Elke avond of om de avond even een half uurtje er op. Ik vind het fijn dat ik er de deur niet voor uit hoef.
     
  11. sim

    sim Niet meer actief

    zal morgen toch maar eens kijken dan op marktplaats, wie weet..

    maar ik was wel benieuwd naar welke merken goed waren.

    ik heb dus nu op mijn lijst staan van die rem..
     
  12. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik vind de cross trainer geweldig. ik doe hem bij het sporten als warming up zodat mn spieren lekker los worden en daarna ook nog een keer voor de cardio. je bent lekker actief bezig en je gebruikt veel meer spieren dan bij een home trainer. voor mij een echte aanrader dus.
    liefs doris
     
  13. Visjes

    Visjes Bekend lid

    2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik zit er ook aan te denken om er een aan te schaffen, alleen denkt m'n man dat ik er nooit op zal staan :(

    Hoeveel ruimte neemt zo'n ding ongeveer in?
     
  14. Veraatje

    Veraatje VIP lid

    22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb er eentje van Kettler, is een zeer goed merk (heb ik van horen zeggen). Ik heb hem besteld via de Wehkamp en kostte, geloof ik, 300 euro. Ik ben er zeer tevreden mee.
    Mijn vriendin heeft er eentje bij scapino gekocht, maar dat was geen succes. Binnen de korste keren maakte dat ding zoveel lawaai dat ze er niet meer op durfde te staan.
     
  15. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik heb er eentje via marktplaats gekocht voor 15 euro. ding was zo goed als nieuw en doet het hartstikke goed! Hij kwam oorspronkelijk ook van wehkamp vandaan, en is dus gewoon goed en lekker stevig.
     
  16. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb een Dunlop..echt een super ding
    Niet het duurst van het duurs, zo'n 200 euro geloof ik (was kado van mn mannetje).

    De sportschool vond ik nix en nu kan ik lekker in mn oude kloffie op zolder crossen met mn eigen muziek aan. Dan lekker onder mn eigen douche....
    Ideaal!
     
  17. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    die van mij was 130 euro en is echt een perfect ding. wordt heel veel gebruikt en houdt het goed vol ;)
     
  18. sim

    sim Niet meer actief

    ik ga er volgende week één halen. ben nog een beetje aan het neuzen op marktplaats, maar denk toch aan een nieuwe, dit dan toch om de garantie.

    mijn man denkt ook dat ik er een blauwe maandag op zal staan, maar ik heb grootste plannen 8)
     
  19. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had ook een Dunlop (gekocht bij http://www.sanden-sports.nl, zij hebben een laagste prijs garantie, dus mocht je hetzelfde apparaat ergens anders tegenkomen dan verlagen zij meteen de prijs, en aangezien ik ze dit heb laten doen weet ik dat ze het ook echt doen)

    Op de sportschool stond ik altijd 45 tot 60min op een crosstrainer. Maar thuis deed ik het helemaal niet zo vaak kwam ik achter. Ik begon fanatiek maar na een paar maanden deed ik het bijna nooit meer. En dus heb ik hem via mp verkocht. Ook mijn schoonmoeder heeft er een al binnen een half jaar verkocht omdat ze hem niet gebruikte.

    Ik zou in ieder geval geen aparaat meer kopen.
     
  20. sim

    sim Niet meer actief

    zo, daar staan veel op, ik heb echt geen verstand van welk merk goed is, heb dunlop en kettler dus nu een paar keer voorbij zien komen, welke hiervan is beter dan?
     

Deel Deze Pagina