Hallo allemaal. Even nieuwsgierig, hoe vaak hebben jullie ruzie thuis?? En dan bedoel ik echte ruzie dus slaande deuren en schreeuwen en niet een klein meningsverschilletje wat binnen 10 min weer lachen is.
geregeld.....helaas door de hormonsters nog erger hahaha.. Maar zonder hormonen toch wel eens per maand hoor...soms wel eens per week hahaha.. lekker!! FF alles eruit gooien en dan weer verder.....doet een mens goed....en er worden dingen besproken die soms helemaal niet ter spraken zouden komen...en nu wel...bij ons blijft er niets liggen......
Ik merk dat we hier iets heftiger ruzie hebben dan voor de geboorte van onze dochter. De ruzie's zijn heftiger maar wel minder vaak dan daarvoor. Ik ben denk ik gewoon veel feller geworden en prikkelbaarder door slaap tekort en onzekerheden. Vroeg me af of er meer mensen zijn die ook veranderingen in aantal of soort ruzie's hebben voor tijdens of na geboorte
We hebben eigenlijk bijna nooit zo heftig ruzie dat we schreeuwen, elkaar uitschelden en met dingen en/of deuren gaan lopen gooien. Ik denk dat als dat 1x per jaar voorkomt het veel is. We hebben heus wel eens een meningsverschil en dan wordt er ook heus wel eens met stemverheffing gesproken en kattig gedaan, maar echt zo heftig...Nee, gelukkig niet.
Nee hier gelukkig ook niet! Inderdaad wel is even een flink meningsverschil.. maar eigenlijk nooit met deuren slaan of iets dergelijks! En we praten het ook altijd meteen uit met elkaar, en dan daarna is alles weer goed! Kunnen ech nooit langer dan een half uur boos op elkaar zijn! Gelukkig niet zeg! Groetjes!
hmmmz....wij zijn soms wel echt langer als een uur boos.....is dat zo verkeerd dan? Het word altijd goed gemaakt en uitgepraat.........ik vind dat maar meer als normaal dat er ruzie word gemaakt....want eigenlijk zijn mijn partner en ik 2 verschillende personen....en dat botst nog wel eens.
pffff echt ruzie... 1 keer in de 2 maand ofzo, maar gewoon ruzie als een heftige discussie of meningsverschil of over de was die alweer eens niet gedaan is even afreageren en het is weer over... dat komt wel wat vaker voor
Hoeft natuurlijk niet persé verkeerd te zijn om wat langer boos op iemand te zijn, het ligt er maar aan wat de reden is. Maar als je echt iedere maand zodanig ruzie hebt dat er flink geschreeuwd en met dingen/deuren gegooid wordt, dan vind ik dat heel eerlijk gezegd ook niet echt normaal. Ik zou daar iig heel verdrietig van worden. Wij hebben een aantal jaar geleden wel eens zodanig ruzie gehad dat ik woest weg ben gelopen, thuis gekomen, naar bed ben gegaan de volgende dag naar mijn werk ben gegaan en toen ik 's avonds weer thuis kwam pas weer tegen hem ben gaan praten...
hihi, nou iets mis met de relatie is er echt niet hoor..... Maar misschien zijn we beide wel licht ontvlambaar.... Ik vind in ieders geval..zolang je niet met ruzie naar bed gaat....en het echt weer uit praat...dan mag het wel. oh en hier zijn er ook wel eens pannen of borden gesneuveld hoor...........ik ben een hele felle als ik boos word.....
Snap alleen ff niet waarom dit bij alleen en zwanger staat? Als ik eens ruzie heb is het wanneer bv afspraken niet helemaal na worden gekomen, wat gelukkig niet zo heel veel gebeurd. Verder niet omdat ik dus alleen ben en hem niet om me heen heb.
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, ik wilde ook echt niet insinueren dat er iets mis is met jullie relatie. Ik heb het misschien een beetje krom neergezet. Ik kan me er zelf gewoon niks bij voorstellen dat je elke maand zo heftig ruzie hebt dat er dingen sneuvelen. Ik zou het heel vervelend vinden als we zo vaak (in mijn ogen) zulke heftige ruzies zouden hebben.
Hmm, had nog geeneens gezien waar het stond hahaha... Als ik alleen was kan ik niet zo ruzie maken hahaha.....misschien met een expartner dan? Ach Mermaid, ieder gaat met zijn emoties om zoals zei dat graag doen....en hier barst de bom wel eens....(meer door mij dnek ik) Vind het zelf niet erg, zoalng er maar goedmaaksex (grapje!!) bij komt kijken..... Nee hoor, gewoon goedmaken iedere keer dan is het goed. Ik wens iedereen een fijne nacht !
Hahaha, goedmaaksex . Mijn man is daar wel voor hoor, maar daar heb ik dan vaak net weer geen zin in, LOL. Slaap lekker.
Het is hier heel verschillend, kan een half jaar vrede zijn en dan opeens 3 keer in een maand raak, ligt er maar net aan wat er gebeurt etc. In de periode dat mijn opa heel slecht lag en mijn oma overleed en ik ook niet eens zwanger bleek te zijn heb ik zeker wel enkele keren per maand met de deuren gegooid. Ik ben sowieso erg ontvlambaar, en dat weet hij en tsja..zoals hier boven al stond de goedmaaksex is zo lekker he
Ja was inderdaad ook benieuwd of ruzies veranderen. Ik merk dat door onze zwangerschap en geboorte van onze dochter we heftiger kunnen reageren op dingen helemaal als het om haar gaat. (wel laten huilen, niet laten huilen etc) Ik ben zelf soms ook licht ontvlambaar, maar het ergste vidn ik dat ik ook zo onredelijk kan zijn. Achteraf maken we het natuurlijk ook weer goed alleen ik schrik soms echt van mezelf zo boos kan ik zijn.
Gemiddeld 1 a 2x per jaar. Waarvan 1x tijdens vakanties.. . Sinds we getrouwd zijn (bijna 4 jr geleden) werden ze minder heftig. En sinds de geboorte van onze dochter is het nog maar 1x gebeurd. We schrokken erg van elkaar, en onze dochter was helemaal overstuur. Sindsdien alleen nog maar meningsverschillen, maar geen heftige ruzies meer.
Heftige ruzies niet echt, wel meningsverschillen die hoog op kunnen lopen omdat we allebei enorm koppig zijn en hij nogal snel geprikkeld is. Nu met de hormonen iets vaker haha maar dat is omdat ik nu al helemaal niet toe wil geven lol.