Even me ei kwijt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jster, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jster

jster Actief lid

23 nov 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar lig je dan in bed!!
    In eens rollen de tranen over mijn wangen.
    Morgen (donderdag) ben ik jarig, normaal een gelukkige dag.
    Maar voor mij nu even zo dubbel.

Vorig jaar op mijn verjaardag vertelde ik mijn familie met een byzonder gedichtje dat ik zwanger was.
    Wat was iedereen verrast maar o wat waren we blij. Me vader had tranen van geluk. En mijn zus die toen ook zwanger was en 3.5 maand voor mijn liep.
    Inmiddels geniet ik vaak van de kleine meid die in onze familie is gekomen.

Maar o nu bijna een jaar later, het voelt zo leeg. Bijna weer jarig. Maar niet zwanger en geen baby.

In eens komt alles naar boven van de miskraam. 2 november komt ook in eens dicht bij. Dat ik te horen kreeg met +9 weken dat het hartje gestopt was. Bah wat een rot gevoel om dit jaar jarig te zijn.

Ik wou dit even van me afschrijven op dit geweldige forum.
    Slaaplekker dames

2. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Dat is naar jster..

Ik hoop dat je het een plekje kan geven.. Ben je de baby verloren van wie je zwanger was op je verjaardag? Begreep hem niet zo goed.. Je hebt nog wel een ander kindje?

Heb het met je partner erover.. Als hij weet hoe jij je voelt etc, dan zal hij je vast steunen, hij is bovendien bij je en aan je zij..

Sterkte met het verlies, wanneer de miskram ook js geweest.. Hoop voor je een gezonde zwangerschap tegemoet.!

3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Wat vervelend jster.

Ik snap dat je dit van jezelf wil afschrijven. Het is niet zo maar iets wat gebeurd is. Toch wil ik je alvast feliciteren met je verjaardag, nieuw jaar, nieuwe kansen en ik hoop voor heel wat moois voor jou.

Het verwerken is gewoon heel lastig vooral als je gevoelig bent en bij elke 'mijlpaal' of iets wat je associeert met je zwangerschap die niet is voldragen zal je je verdrietig voelen maar naar mate de tijd verstrijkt (en in mijn geval professioneel hulp heb gezocht) kan je er steeds beter mee omgaan.

Sterkte, en veel liefs.

4. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ik herken t helemaal! Zelf op 1e kerstdag mijn 1e mk gehad en tevens was dat mn 1e zwangerschap.. Het blijft dubbel en het blijft zo klote en verdrietig.. praat erover schrijf het van je af.. doen wat voor jou goed voelt op dat moment..

Misschien zijn er mensen die t niet snappen maar heb daar lak aan! Schakel je gevoel niet uit!!

5. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

He wat rot... Snap heel goed dat je je rot voelt!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina