Mijn dochter knuffelt alles: ons, de knuffels, mijn sloffen, boekjes en zelfs een wippaardje in de speeltuin. Dat gaat zo: ze laat zich plat voorover op het object of de persoon vallen met een diep grommend 'oooooooooo'. Te schattig!
Toen demi kleiner was konden wij merken als ze moe was, omdat ze dan aan de haartjes op je armen ging plukken als ze bij je lag.
Als Thijs in zijn badje zit of op schoot zit moet hij altijd in mijn vingers happen / bijten. Als we van de trap af gaan, laat hij zich met zijn hoofd en rug achterover vallen om onderste boven te kijken.
Lotte wordt altijd woest als de rupsen aan het einde van Bumba in beeld komen. Totdat ze weer weg zijn zet ze het op een gillen. Alsof ze bijten haha. En ze peutert al sinds haar tweede maand in haar neus. En echt flink ook hihi
Yelena loopt weleens naar de kat toe om aan hem te friemelen. De kat is daar niet van gediend dus die gaat meppen (nageltjes ingetrokken, lief he!). En dan ligt zij helemaal in een scheur van het lachen als de kat dat doet. Zo grappig om te zien. Verder trekt ze tegenwoordig op elke foto haar neus op en laat haar tanden zien.
Soms vanuit het niets trekt madam haar neusje omhoog, gaat ze zo boos mogelijk kijken, tuit ze haar lipjes en dan gaat ze kei hard door haar neus blazen (als een op hol geslagen stier ). Echt een belachelijk gezicht. En lol dat ze daarna heeft (omdat ik elke keer kei hard moet lachen omdat het er niet uitziet).
als Noa moe is en je legt haar in haar bedje dan legt ze 1 handje bovenop haar hoofdje,makkelijk,want zo weet ik dat ze echt moe is! ook als ze moe is ,dan slaapt ze met haar duimpjes in de vuistjes! groetjes sofie
Kyra gaat lachen als er iets 'ergs' gebeurt. Bijvoorbeeld als ze mij slaat en ik ga nephuilen of laatst toen oma zei 'Kijk de arme zeehondjes worden opgegeten door de haai' bij een natuurdocumentaire. Een lol dat ze had... Raar kind! Verder moeten de schoenen op tafel staan en alle theelepels en knijpers zijn voor haar (vind Kyra dan).
Milan legt altijd zijn handje op zijn ogen als hij moe is. Hij zit ook vaak als een bokser met zijn vuistjes in de lucht de boksen, ziet er echt apart uit Jammer, probeerde er een foto bij te plaatsen maat het downloaden lukt steeds niet.
Josefien heeft het lastige talent dat als ze haar speentje uitspuugd als ze op haar rug ligt deze vaak tussen haar oog en neus terrecht komt en dan dus hoog op haar neus blijft liggen. ze spreid dan haar armen weid uit en ligt dan helemaal te sidderen van opwinding of hij toevalling weer in haar mond komt ( met tuitende lippen) terwijl ze echt he-le-maal scheel kijkt. het is echt geeeeen gezicht...en ik snap niet hoe ze het iedere keer weer voor elkaar krijgt gr Jose
Opruimwoede: Alles heeft zijn plaatsje en die weet ze allemaal goed te vinden. Ze gooit zelf haar kleren in de wasmand en haar vieze luier in de prullenbak. Speelgoed ruimt ze s'avonds voor het slapen altijd netjes op. Wanneer ze haar speen nog inheeft en wilt hem niet meer, loopt ze naar haar slaapkamertje en gooit hem in haar ledikantje 'voor later tijdens het slapen zeg maar' haha Vorige week had ze in de keuken allemaal wortels op de grond gegooid en kwam papa opeens thuis.. helemaal in de stress en half jammerend 'moest' ze eerst alle wortels weer netjes opruimen in het groentebakje in de keuken voordat ze bij papa in de armen kon vallen haha.. Vond het zo grappig.. geen idee trouwens van wie ze dat neurotische opruimen heeft.. zal vast wel met de leeftijd te maken hebben.
Hier ook een die lichtelijk neurotische neigingen heeft. M'n oudste van ruim 2 moet ook steeds alles opruimen. Alles moet weer terug op de plaats, deur moet dicht, la moet dicht, mandjes die scheef staan moeten recht. Hij zorgt er altijd voor dat er niks op de trap ligt bij ons, zodra we naar boven gaan zegt hij: mama die meenemen? Terwijl ik het anders vaak liet liggen.. Mn jongste wil altijd zitten, liggen vind hij niks. Op schoot probeert hij ook altijd overeind te komen en komt al een eind! Dat doet hij al een tijd.
Als Ik Chanell na de laatste fles van8uur in bedje leg dan gaat ze met haar hoofd heel hard heen en weer..Heel raar..en als haar speen daardoor uitvalt gaat ze huilen en als ik de speen weer in doe gaat ze dat weer doen en als de speen wel inblijft valt ze ook zo in slaap..haha ik moet altijd erg lachen als ik dat zie..
Wat grappig om te lezen allemaal! Mijn dochtertje niest altijd standaard 2 keer. En als ze slaapt ALTIJD op haar rug met d'r handjes achter haar hoofdje. Haha echt super schattig
Ha ha dat lijkt me echt grappigMijn Zoontje heeft dé laatste tijd dé gewoonte gelijk heel snel woohoowoohoo te roeren het deed me denken aan een tekenfilm figuur maar weet alleen niet welke . Wel handig weet gelijk dat hij wakker is
Julie poept altijd vol overgave. Het liefst in het openbaar ook nog. Laatst weer midden in de Prenatal. Ze zat op mijn arm (liggen vind ze maar niks als de wagen stilstaat). Dan loopt dat koppie rood aan, duwt ze haar kadetjes naar achteren en... UUUUUUUHH! Zo'n kaaihard kreun/persgeluid! Mensen kijken er gewoon van om, zo hard doet ze dat. En daarna zo'n heel tevreden snuitje trekken !
dice gaat altijd trillemn met z'n hele lichaam als ie een hapje brood neemt youame gaat altijd o der rug liggen als ze moe is en dan benen gekruist in de lucht en der armen ook en wiegt zich zo in slaap doet ze nu nog dice gaat altijd zingen als ie wakker is