De eerste maanden maakte mijn zoontje een "whieeuw" geluid als hij wilde weten waar ik was Ik heb het zelfs op film, toen hij een beetje mamamam begon te zeggen was dat over. Hij heeft ook de opruimwoede. Hij ruimt ook mee op voor het slapengaan en na het eten komt hij zelf al aan met het veger en blik om zijn gevallen eten op te ruimen. hij haalt de post en reclame en poetst de tafel met de pannenlap toen hij nog baby was en hij vond iets leuk, trok hij altijd een bepaald mondje en wapperde met zijn armen, net een vogel Sinds kort gaat hij in zijn keukenkastje zitten met het deurtje dicht. Hij kijkt Oprah, gaat ie echt voor zitten. En als je zijn pamper verschoont, geeft hij netjes de doekjes aan.
Haha leuk topic dit. Mijn zoontje heeft ook zo'n maffe tic. Als hij zijn duimpje in de mond heeft moet hij altijd met z'n andere hand aan z'n oortje zitten, soms trekt hij er nog hard aan ook!
als esmee naar bed gaat en nog ff een fles krijgt , moet altijd haar knuffeldoek bij haar liggen , aan de ene hand de fles en de andere hand de knuffeldoek , loopt ze er een beetje mee te friemelen !!!
Dit doet mijn dochter ook vaak! Ik denk dan wel eens dat ze zich na het gapen pas realiseert hoe moe ze eigenlijk is...
Mijn zoontje slaapt met zijn tutteldoekje in 1 hand tegen zijn mond en de andere hand bij zijn oortje. Als je hem zijn baby haarborsteltje geeft gaat hij zelf zijn haartjes kammen. (maar vaak de verkeerde kant ) En zo kan ik nog wel veel meer noemen
Mijn manneke gaat het ppfff (consumptie) geluid maken als die zijn opa ziet. Het enige wat zijn opa tegen hem zegt is: Opppaaatjeee, daar zal het dus wel door komen. Sinds een week heeft die ook last van woedeaavalletjes. Als iets hem niet bevalt loopt hij rood aan en gaat heel erg kreunen. (bv als ik zijn mond schoonmaak met een doekje.
Emma slaapt altijd op dezelfde manier... op de zij, beentjes opgetrokken, duim in de mond en de tutteldoek zover over haar gezicht getrokken dat ik me in het begin zorgen maakte of ze nog wel adem kon halen zo En ook hier een duidelijke voorkeur qua tv-programma's... ik heb Bumba, Teletubbies etc geprobeerd, maar dan is ze binnen de minuut afgeleid. Maar als Lingo opstaat gaat ze er echt voor zitten en heel enthousiast met de armpjes wapperen (doet ze altijd als ze iets echt leuk vindt) Raar kind...
Als mijn dochter een touwtje / snoer / lint / das / of iets anders langs en duns tegenkomt, móét het om haar nek hangen 't Zal wel een echt 'kettingenmeisje' worden, denken we. Wel handig hoor, als je haar even zoet wilt houden, geef je haar iets uit die categorie, daar gaat ze vrijwel altijd driftig mee aan de slag. (En ja: we letten natuurlijk goed op dat het veilig is ) Haha, voorkeur voor Oprah of Lingo. Kinderen
Hey, Wat gaat het hier snel! Wat leuk zeg al die eigenaardigheden. Mijn zoontje doet ook met zijn voetjes vegen (net happy feet) voor hij gaat eten en erbij hijgen (het is dan net een hondje)
Thirza was bang in bad Echt brullen als ik haar (paar weken oud) in badje deed. En nee, het was niet te koud of te warm. Uiteindelijk opgelost met een badzitje... Verder knaagt ze overal aan. Onze salontafel is al helemaal aangevreten, net als de gitaar van m'n man en een uitstekend stuk muur naast haar bedje. Sterke tanden... misschien dat ze er daarom zo ontzettend veel last van heeft als ze doorkomen En ze is gek op andere kinderen, knuffelt ze helemaal dood en stopt alle uitstekende onderdelen (van die kids dus) in haar mond. Ze kijkt gewoon dubbelop: met 'r ogen en met 'r mond
eefje deed al meteen naar haar geboorte zich ontzettend overdreven uitrekken na haar slaapje en dan legt ze beide handjes onder haar hoofdje en ligt ze nog even, vervolgens rekt ze zich nog een paar keer uit en laat ze een gigantische scheet en kijkt er dan zo tevreden bij
Uuuh geen baby meer, maar al een peuter. Maar toch met een aantal rare trekjes Als ik hem ga verschonen en hij ligt in z'n blote kont, zegt hij: " 1 ... 2.... PFFRRRTT" Laat hij dus een dikke scheet En mama plast bijna in d'r broek van het lachen.
haha super topic. hier ook wat eigenaardigheden. als daan moe is wrijft hij met zijn vuistjes in zijn ogen. als ik hem met een washand wil wassen in zijn nekje begint hij echt keihard te lachen en ligt echt dubbel. stiekem ook bij zijn plassertje. om aandacht te krijgen gaat meneer overdreven hoesten en kijkt je dan lachend aan. als ik de deur van de auto dicht gooi dan doet hij bij voorbaat al zijn oogjes dicht. als ik het flesje goedemorgen haarlotion pak ligt hij te krioelen op het aankleedkussen. vind hij heerlijk als ik het in zijn haartjes doe en weet dit al precies. kan al wel een boek erover schrijven haha. heerlijk.
Mijn dochter zegt na elke flinke slok die ze heeft gedronken aaaah! Net of ze heel lang niets te drinken heeft gehad Zo grappig En dat met die touwtjes -om de nek herken ik 0ook!