Zal met achtbanen ook wel zo zijn. Het heeft iets voorspelbaars, maar toch is het elke keer weer spannend hoe en waar op de baan zo’n toestel neerkomt of loskomt.
Zo MOEST ik vroeg als kindzijnde altijd (van mezelf) op de grond liggen vóór de tune van ''Het klokhuis'' was afgelopen. Echt helemaal koekkoek als ik er nu over nadenk, maar toen vond ik dat heel gewoon
Ja! Dan komen de aliens! En als het gordijn een beetje open staat en je tenen steken onder de dekens uit dan komen źe ook!
Klopt. Behalve de placemats. Ik kan er zo heel erg niet tegen als er een hoekje van mijn placemat een beetje omhoogsteekt als we eten. Of als hij verkeerd om ligt en ik het labeltje kan zien (of dat reepje waar ooit het labeltje zat wat ik er afgeknipt had)
Nog een rare gewoonte. Als we op vakantie zijn en op het park worden boogschietclinics gegeven dan doen zoon en ik altijd mee. Zoon omdat hij het leuk vind. Ik omdat ik me voorbereid op een eventuele zombie-apocalyps. Ik bekijk vakantieparken en campings ook altijd vanuit overlevingsoptiek. Bijvoorbeeld of het goed beschermd kan worden. Vorig jaar perfecte camping met grote ommuurde kasteeltuin. Als de zombies komen zit je daarbinnen veilig en is er genoeg ruimte voor moestuin en wat dieren. Fruitbomen stonden er ook al. Echt ideaal. Zo kan je er ook op langere termijn overleven.
Ik walg van de geur van kranten, kartonnen dozen en folders. Als ik m'n neus zou snuiten in een papieren zakdoekje of een stuk keukenrol ga ik kokhalzen. Ik eet nooit m'n korstjes op en laat altijd minimaal een hoekje liggen op m'n bord. Drink m'n glazen ook nooit helemaal leeg. Er blijft altijd een laagje achter in m'n glas.
Ik lees hier veel dingen die ik ook doe. Ik ben dus vreemder dan ik dacht . Ik neem ook nooit op als iemand mij belt. Tot ik die persoon zelf terug bel (meestal de volgende dag pas). Snoepjes eet ik altijd eerst de minst lekkere, lekkerste bewaar ik voor het laatst. Als ik nagellak op doe moet ik het eraf krabben. Ik vind dit zo vies en toch doe ik het (de reden waarom ik geen nagellak meer op doe haha). Soep drink ik 9 van de 10 keer direct uit de kom, heel asociaal , terwijl er gewoon een lepel op tafel ligt. Als ik chips eet, dan lik ik eerst dat lekkere zout/paprika enz erop. Dan pas stop ik de chips in m'n mond. Als ik gezouten pistache eet, dan lik ik ook eerst het zout en dan pas eet ik de nootjes op . Altijd eerst mijn schoenen aan en dan pas een jas, ik heb altijd het idee dat ik met een jas aan minder goed kan bukken. Ik heb iets met kentekens...ik ken alle kentekens van de buren, familie en kennissen (zelfs van een paar ouders op school). Als er een auto langs rijd moet ik het kenteken zien, onbewust sla ik het op en mocht ik dat kenteken ooit weer zien dan herinner ik het me weer . Ik had ook een tik dat alles netjes moest en elke keer stofzuigen, maar daar ben ik van genezen na 4 kinderen en mijn man . Er zijn vast nog meer, momenteel kom ik alleen hierop.
Hier vrijwel nooit de gordijnen dicht beneden tenzij we sex hebben in de woonkamer Dat ik ze nooit dichtdoe als we gaan slapen heeft er allicht ook mee te maken dat ik er een hekel aan heb om een donkere kamer in te komen lopen. Doe mij maar gewoon lekker alle gordijnen open zodat het heerlijk licht is (gruwelijke hekel aan die lange dagen dan ook hier.. )
Die wekken dus geen stroom op zodra de stroom uit valt, kwamen we laatst achter Is omdat de omvormer op stroom werkt
Heb ik met helikopters. Dan ren ik altijd naar buiten om te kijken De kinderen zijn al net zo ''besmet''
Idem hier. Ik herken heel veel ASS-trekjes hierin. Benieuwd of @citroenrasp zich in dit verhaal herkent..
Hoe doe je dat dan bij mensen waarvan er geen foto via het www te vinden is? Dat laatste heb ik ook. Kan zelfs hele gesprekken voeren en een foutloos, lang stuk tikken tegelijk.
In de meeste dingen inderdaad wel! Alleen ben juist weer best obsessief in het niet drinken voor ik naar bed ga. Anders kan ik er 's nachts 3 x uit haha.
O.a. dat doe ik ook niet idd. Was vooral ook even benieuwd of jij je erin herkende vanuit ASS-oogpunt zeg maar. Las later ook dat er nog anderen waren die dit erin herkenden.
Tussen 2 hectometerpaaltjes moet ik kort met mijn hoofd knikken. Het liefst precies in het midden, maar ja dat kan ik natuurlijk niet controleren. Niet over putdeksels lopen, bang dat ze inzakken. Peuteren aan korstjes, die moeten er af.