Ja. Maar na 2 seizoenen gestopt. Ik vond die mensen zo onnozel dat ze heel de tijd op elkaar bleven schieten ipv op de zombies. Kom op jongens. Beetje samenwerken en wat moois opbouwen. Dus toen ben ik dat zelf allemaal maar bij elkaar gaan fantaseren Dat is wellicht mijn grootste eigenaardigheid. Veel fantasie. Een lichtje in de nacht? Aliens waarschijnlijk. Gek geluid? Geesten natuurlijk. Terwijl ik totaal niet geloof in die soort dingen.
Heb het met eten, voorbeelden: - vlees moet als laatst - m&m pinda sabbel ik net zo lang op tot ik bij de pinda ben, eerder mag ik er niet op kauwen. - brood eten begin ik aan de onderkant in de hoekjes mee
Oei ik ben, denk ik, best eigenaardig. - Alle etiketten moeten met de voorkant naar voren. - Alles moet gestructureerd. - Mijn ogen werken beter dan onze waterpas. Maar als het gaat om gezellige frutsels dan heb ik er echt geen ogen voor. Ik weet het uiterlijk van de woonkamer nooit echt kloppend te krijgen. De veranderingen die ik aanbreng zijn om irritatie weg te halen, maar dat creatieve deel wat alles samen laat smelten is helaas niet mijn ding.