Heb gelezen dat sommige spermacellen gewoon een week kunnen overleven. Dus zou gewoon kunnen hoor 😄
Gek he! Was ook meteen raak, had ik niet verwacht! Ik zal het misschien de volgende meting wel horen... Kan ze het misschien beter opmeten? Valt wel tegen hoor 2 weken minder lang!
Ja bij de volgende meting tussen de 10 en 12 weken zie je al een mini mensje met beentjes en armpjes. Dan wordt het meten een stuk makkelijker, maar ook dan kan ze er nog 2 dagen naast zitten natuurlijk.
Bij de eerste en bij deze werd ik tijdens de eerste echo achteruit gezet. Bij de eerste werd ik bij de termijnecho weer gelijk gezet met mijn uitgerekende datum. Bij deze zwangerschap werd ik bij de termijnecho 4 dagen verder gezet dan gedacht. Kan alle kanten nog op gaan.
Zaadcellen kunnen echt meerdere dagen overleven en het kan zijn dat je een late innesteling had. Bij elkaar kan dat zo wel optellen tot een weekje verschil. De kans is groot dat je bij de volgende echo nog wel weer wat vooruitgezet wordt, omdat ze dan veel beter de kleine kunnen meten. Eigenlijk wat iedereen hier al zegt Voor mij was het nooit een gok omdat ik mijn eisprong echt voel aankomen, flinke buikpijn, waardoor ik ondanks een lange cyclus van 37d toch wel mijn vruchtbaar moment wist. Ennuh, natuurlijk Gefeliciteerd!!!!!
Bij één van mijn vriendinnen wat de meeting ook niet goed. Ze is zwanger geraakt van een donor en dan weet precies wanneer je bevrucht bent. Je moet dan je eisprong afwachten en dan ga je naar het ziekenhuis en bam.. hihi. Bij haar was ze verder dan mogelijk was (dat is wel anders dan bij jou, maar ze zullen het ook niet precies kunnen meten). Ik zou het nog even afwachten...
Misschien ben ik iets minder positief.. Sls je telt vanuit de week dat je t onveilig gedaan hebt zou je zo'n 7 weken geweest zijn met de echo. Dan moet je idd een duidelijk klopprnd hartje zien. En dan zou de vk er een week naast moryen zitten. Kan ook. Was t een inwendige echo? Hier heel wat echo's gehad en dezelfde twijfel als jij nu hebt. Toch altijd goede metingen gehad. Hopelijk kloppen bovenstaande reacties maar zou toch in je achterhoofd houden dat t vruchtje ook te traag kan groeien.