de welbekende ochtendmisselijkheid?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamaL86, Oct 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaL86

mamaL86 Actief lid

Oct 9, 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Okeeee.... is dat dan die welbekende ochtendmisselijkheid??
    Bij mijn zoontje helemaal niet gehad. Dus geen idee.
    Maar werd om half 6 wakker vd honger, heel erg hongergevoel en ineens.... rennen naar de wc.
    Om half 7 ging mijn wekker. Normaal was ik me altijd eerst en ga dan beneden eten etc. Als ik alles klaar heb maak ik mijn zoontje altijd wakker.
    Maar nu? Ik zit nu met mijn haren recht op mijn kop ;) op de bank met een kop koffie. Ik voelde me zo slapjes, ik dacht, eerst even eten. Ik smeer mijn boterham en maak een koffie. Ik neem 1 hap en weer spugen :( bleh! Koffie gaat er wel goed in :D
    Ben blij dat mijn zoontje nog slaapt.
    Maar is dit dus de zwangerschapsmisselijkheid?
    Heeeel erg hongergevoel hebben, je dus slapjes voelen maar niet kunnen eten?
    Iemand dus tips?

2. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Heb er bij me vorige zwangerschap last van gehad. Nam altijd een koekje (sultana of iets) voordat ik me bed uit kwam. Dat hielp enigsinds, maar ik had het bijna heel de dag door. Hoop dat dat je gespaard blijft 😉

3. Danielle1989

Danielle1989 Actief lid

Oct 10, 2016
    135
    26
    28
    Ja heb ik ook! Ontzettende honger vooral sochtends! Ontzettend beroerd als ik niet op tijd eet. Gister hondsberoerd de hele dag. Ben alleen maar met eten bezig maar staat me allemaal tegen. Vandaag eerste dag dat het goed gaat! Heb om half 6 terwijl ik stil in bed lag peperkoek gegeten en dat heeft geholpen. Ik probeer op tijd kleine beetjes te eten. Crackers met smeerkaas vooral!

4. active82

active82 Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    2,178
    1,867
    113
    Ik heb ook de hele dag een weeiig gevoel. Overgeven hoef ik (gelukkig) niet, maar als ik niet op tijd eet krijg ik een misselijk gevoel. Dus op tijd eten is belangrijk! Bij mijn vorige zwangerschap had ik hier ook last van. De hele dag door kleine beetjes eten en dan gaat het goed.

5. mamaL86

mamaL86 Actief lid

Oct 9, 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    ik moest vanmorgen werken en kon dus amper eten, maar wel ontzettende rotte buikpijn,
    mijn collegaatje denkt nu dus dat ik koorts krijg en de buikgriep heb ;)
    jeetje, als je dat iedere dag hebt, hou ga je dan je zwangerschap verborgen houden?

Share This Page