Eigenlijk geen hoop meer maar... donker bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lolieken, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

    Lolieken Fanatiek lid

    1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    ik heb vandaag een duidelijke "zwanger" gekregen van clearblue. Enkele uren later kreeg ik wat menstruatieachtige krampen en had ik bij het toiletbezoek licht roze verlies daarnet ging ik nog eens kijken en het is eigenlijk héél donker bloed wel redelijk veel met af en toe zo'n (sorry) heel donker dik sliertje tussen. Ik was eigenlijk 1000% zeker dat het niet goed was. Maar nu lees ik zoveel verhalen over donker bloed.

    Tot hier toe is het gewoon echt heel donker en niet helderrood. Heb ik nog een kans of is het toch een miskraam? Het is dus wel redelijk veel. De menstruatieachtige krampen blijven maar dat had ik bij mijn dochtertje ook en die zwangerschap liep goed.

    Ik zoek geen hoop ga van het ergste uit maar weet iemand of donker bloed sowieso slecht is? Of kan het nog?
     
  2. Canna

    Canna Actief lid

    20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje daar durf ik echt niets over te zeggen. Ik denk dat je echt niets anders kunt doen dan afwachten, sorry!
     
  3. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    Dit is altijd heel rot om me te maken, maar misschien kan mijn verhaal je een beetje oppeppen.

    Doordat ik geen normale eisprong had ben ik clomid gaan slikken. Dit mag je absoluut niet slikken als je zwanger bent en heb deze ronde dus ook voor de zekerheid een test gedaan. In mijn ogen ben ik namelijk gewoon ongesteld geworden, zowel donker bloed als echt rood bloed. Het was wel iets korter als normaal maar dat kon ook door de clomid komen.

    Zonder die clomid was ik er nooit op gekomen om te testen en nou ja zie banner.

    Ik weet niet of dit ook voor jou geld maar bij mij was het dus gewoon een innestelingsbloeding. Ik was toen al wel 4,5 week zwanger.

    Liefs
     
  4. Lolieken

    Lolieken Fanatiek lid

    1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik maak me nog het meeste zorgen over het zeurige gevoel. Je leest vaak over bloedverlies maar bijna nooit in combinatie met menstruatieachtige pijntjes. :( Moest ik dat niet hebben zou ik méér hoop hebben.

    Heel fijn dat het voor jou goed nieuws was meid! :) Geniet er maar lekker van!!
     
  5. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    de meeste meiden hebben een ongesteldheidsgevoel als ze zwanger zijn hoor. Ik heb dit tot wel 10 weken gehad geloof ik.
    Die pijn is echt niks om je zorgen over te maken. Zodra het bloed helderder word zou ik wel even een telefoontje plegen.

    Ik hoop voor je dat dit natuurlijk niet zo zal zijn
     
  6. s1986

    s1986 Niet meer actief

    Krampen en helder bloed met stolsels. Dan is het waarschijnlijk niet goed.
     
  7. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Als je krampen heel heftig zijn dan is het niet goed.. Anders zou ik me nog niet super veel zorgen maken.. Ik had bij mijn miskraam heftige krampen, duizelig en bloedverlies...

    Hoop dat het goed zit meis!
     
  8. Ik hoop ook zo dat het goed zit meis! Ik had bij mn miskraam eerst een heel klein beetje bloed, maar ik wist gewoon dat het niet goed was... Uiteindelijk is het toen dus een miskraam geworden. Dat zeurderige gevoel in mn onderbuik heb ik ook wel een beetje... Wat voor gevoel heb je er zelf bij??
     
  9. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het is vreselijk, maar je kunt niet veel meer doen dan afwachten. Ik zou je graag duidelijkheid geven, want ik weet hoe erg die onzekerheid is.

    Bij mij begon de (vroege) miskraam inderdaad met 'menstruatiekrampen' (maar die heb ik tijdens deze zwangerschap ook geregeld gehad, alleen dan zonder bloedverlies.) Maar uiteindelijk werd de pijn wel een stuk heviger en was het voor mij echt duidelijk dat het mis was.
    Maar er zijn misschien ook wel vrouwen waarbij het misgaat en die er niet zoveel van voelen.
     

  10. Ik ben een van die vrouwen. Ik voelde er eigenlijk niet zoveel van. Eigenlijk meer een normale menstruatie, niet meer dan anders en ik ben het altijd heel licht.
    Hoe gaat het nu met je??
     
  11. Lolieken

    Lolieken Fanatiek lid

    1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Helderrood bloed heb ik nog niet gezien. Vooral donker bloed en dat is nu gestopt voor nu waarschijnlijk. Ik koester ergens nog hoop maar ach meiden wees eerlijk de symptomen die ik opnoem zijn niet goed. Ik lig niet dubbel van de pijn maar ik heb echt zo'n menstruatie gevoel.
     
  12. mendie

    mendie Fanatiek lid

    14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik had in t begin zo vreselijk erge buikkrampen dat ik van gekkigheid niet wist waar ik t zoeken moest. ook rozeverlies wat een paar dagen aanhield. ik kreeg een echo en daarop was niet echt veel te zien. een week later moest ik terug komen en daar was ineens een heel mooi kloppend hartje te zien en nu zit ik alweer op de 27 weken :D

    ik hoop voor je dat alles gewoon goed is meis!
     
  13. Lilalien

    Lilalien Niet meer actief

    Hoe het hier begon :

    dinsdag :veel witverlies
    woensdag : beetje geel bij afvegen
    donderdag veel bruinverlies
    vrijdag :niets (nog steeds hoge temperatuur)
    zaterdag :een positieve test en helaas om 17 uur begon het gedoe met roze ,donkerrood en erna stolsels...

    Sterkte meisje !

    maar ik zou afwachten en zet het zich door dan zou ik hoe erg het ook mag zijn een pauze inlassen.
    Ben zelf ook na 3 vmk*naèèn op aanraden een rustpauze met de pil ingelast en dan na 14 maanden de knoop doorgehad en dan nog was het de 1e keer weer mis voor deze zwangerschap.
     
  14. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bedoel je met donker verlies echt zo'n vies bruin oud bloed? Want dat heb ik ook aan het begin gehad, werd na paar dagen steeds minder en stopte ook. Ook had ik wat krampjes en ik was dus bang dat het verkeerd was was groot omdat ik vorig jaar miskraam gehad heb. Toen had ik precies hetzelfde maar dat bruin verlies stopte niet en werd langzaam steeds roder en steeds ergere krampen.

    Vind jou verhaal dus nog positief.. Hoop dat het allemaal goed afloopt! Kun je geen vroege echo krijgen?
     
  15. Doosje77

    Doosje77 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had van te voren ook menstruatie-krampjes en licht roze en bruin verlies. Zolang je geen hele erg krampen krijgt en helderrood met stolseltjes hebt vind ik dat er nog hoop is!

    En idd: kan je geen testje doen bij de dokter (hcg)? Een echo is nu nog te vroeg denk ik, dat heeft pas zin na 6 weken op z'n vroegst.
     
  16. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoe gaat het nu?
     
  17. Hoe gaat het nu met je??
     

Deel Deze Pagina