over twee dagen zou ik zo ongeveer ongesteld moeten worden... nou had ik afgelopen maandagavond voor ik naar bed ging een druppel bloed verloren en daarna niks meer maar nou had ik dat gisteravond weer...wat zou dit kunnen zijn? heb dit niet eerder gehad... groetjes van anita
oh ja ik had al een test gedaan maar daar zie ik niks op ja op eentje zag ik wel iets..maar was volgens mij een indroog lijntje..is mijn kans deze maand alweer weg? of kan het wel dat je twee dagen voor nod nog niet positief test? zelfs niet licht?? groetjes van anita
Tuurlijk kan je 2 dagen voor je NOD nagatief testen! Je kan zelfs op je NOD of daarna nog negatief testen! Het is maar net hoe gevoelig de test is en hoeveel HCG je aanmaakt! Die druppeltjes bloed zou van de innesteling kunnen zijn of een gesprongen adertje door tillen, sex of misschien te hard geperst met de grote boodschap! Er is dus zeker nog kans hoor! Welke testen heb je gebruikt? En hoe voel je je verder?
ik heb die van kruidvat 2 voor 5 gedaan...en verder ja ik heb wel zere tepels maar ook soms als ik ongesteld moet worden...ik had gisteren wel dat ik me ineens draaierig voelde? maar verder niet echt klachten...oh ja ik heb wel dat me darmen heel erg bezig rommelen maar ja dat zal er wel niks mee te maken hebben.. groetjes van anita
Over het algemeen zijn de kv 2 voor 5 erg gevoelig maar ik hoor de laatste tijd steeds meer negatieve verhalen hierover. Heb je heel misschien een foto van de test waar je iets zag? Ik raad je in ieder geval aan om over 2 dagen nog eens te testen! Een eventuele zwangerschap kan precies zo voelen als een eventueel naderende ongi dus dat zegt soms ook weinig. Spannend hoor!!!
ik zal morgenochtend wel een foto van de test plaatsen... ja meer dan afwachten kan ik niet doen he...spannend... groetjes van anita
Ja zeker spannend! En anders zou ik (maar ik ben nogal een ongeduld hoor) er gewoon nog een test tegenaan gooien! Die kv testen kost je ook de kop niet dus wie weet... Succes!!!!
ik heb hem even snel op de pc gezet..maar je moet echt heeeeeeeelll goed kijken wil je hem zien hoor...en ik denk echt dat dit een indroger is...
Nee sorry ik zie inderdaad niets... Maar geen bloed geeft moed (en die paar druppeltjes van eerder deze week tel ik niet mee want dat is niks) Succes meid!
ja dank je....ik denk dat ik maandag nog maar eens test..in ieder geval bedankt... groetjes van anita
Zie dat francescak gependeld heeft voor "augustus 2010" dus logisch dat je nu nog geen posi test hebt... Maandag zit je sowieso in augustus dus dan moet ie goed zijn!!! Hihi... Ik hou je in de gaten!
hoi hoi, ja ik doe het morgen pas...of mischien zelfs maandag wel pas.... maar ik denk dat er niks is hoor en dat ik gewoon ongesteld ga worden...hoop natuurlijk van niet hahahaha groetjes anita
Amaai knap van je Anita! Ik heb dinsdag pas mijn NOD en heb gisterenavond al getest... negatief dus... doe mezelf alleen maar pijn op die manier maja die ongeduldheid was niet te overtreffen! Hopelijk hebk dus enkel te vroeg getest...
nou vandaag dus mijn nod...en ik dacht ach heb nog test liggen...en nu kwam er een tweede streepje!!! en rose....wat denken jullie ervan??? in het echt is ie wel duidelijker krijg hem er niet beter op....
ik weet hoe lastig het is om een heel licht (maar in real live duidelijk zichtbaar) streepje op een foto te krijgen.. ik zie wel wat , maar niet duidelijk.. als jij m goed ziet dan ben ik er blij mee....... morgen nog een keer meid.. spannnend...
ja ik zie hem wel duidelijk....had net een vriend hier over de vloer....een man en die zag hem ook maar ja ik ga nog nergens vanuit...eerst morgen nog maar een keer testen.... groetjes van anita
Ik denk ook wat te zien meid en ik sluit me helemaal aan bij Ichtus Morgenochtend is je streepje hopelijk duidelijker.