...... ja weet het, maar zelfs de afwas van de avond ervoor laten we nog staan. Zijn dan blij dat we even kunnen zitten, dan honden uitlaten, kleine naar bed en dan is het zo alweer 20.00 uur.... Ik weet het... maar geef mij maar een vaatwasser dan is het veeeeel makkelijker... Ga de kleine man maar weer uit bed halen. En kijken wat ik nog ga doen. T regent en moet om 15.00 uur echt op de fiets stappen.... getver... heb helemaal geen zin om door de regen te fietsen.
Ja en zo doe je jezelf de das om want dan koekt de boel aan op de borden en ben je dubbel zo lang met de afwas bezig! Echt waar, dit is 3x daags hooguit 5 minuten en anders ben je zo een half uur bezig met de afwas
Zo ik ben eigenlijk wel trots op mezelf. Alles gedaan vandaag behalve de spullen naar boven brengen. EN OOK DE AFWAS VAN VANDAAG IS ALLEMAAL WEG!!! Ik ga proberen dit iedere dag te doen. Heb zelfs nog een extra wasje gedaan.... totaal 3 vandaag. Ga nu de laatste even ophangen en de afwas opruimen. Dan ben ik dr echt wel een beetje klaar mee vandaag!
Dank je wel!! Morgen is mijn klusjeslijst alvolgt - inspectie oude huis (moet ik helaas heen) - boodschappen halen op de fiets - keuken soppen - keuken en hal stofzuigen - keuken en hal dweilen - wc schoonmaken - spullen uit de hal naar boven brengen Dus dat is weer aardig wat!
Wat knap dat je dat durft te vragen. Ik woon zelf niet in de buurt, maar een helpende hand is altijd fijn, ik hoop dat je veel hulp zult krijgen. Succes ermee.
owwwww en wanneer wil je me komen helpen?????? Zit echt om hulp verlegen en ook wel leuk dat een Zuid hollandse ook in gelderland woont haha
ik heb even opgezocht waar toldijk ligt maar helaas iets te ver van rotterdam, anders was ik je graag komen helpen.
Super wat je allemaal hebt gedaan vandaag! Echt toppertje! Maar pas je op dat je niet een te lange lijst maakt voor 1 dag? Anders ben je straks teleurgesteld als je het niet haalt terwijl je een onrealistisch doel voor ogen had.
Zo ben alweer een kwartier wakker. Ga zo even brood klaar maken voor mijn lieffie en dan voor de kleine man een fles maken, want ook hij is al wakker. Dan aankleden en aan de slag. Er is 1 heel belangrijk iets bijgekomen vandaag..... Winterdekbed opzoeken. Wordt iedere keer wakker van de kou........
Heel veel succes! en maak idd een kluslijstje, niet te groot anders raak je ook het overzicht kwijt of heb je daardoor geen zin meer. Ik woon helaas te ver weg, 125km, anders had ik wel willen komen helpen. Heel veel succes!! En gezien je lijstje van net, doe je netjes!!
Helaas is er nog niets van mijn lijstje terecht gekomen. Inspectie oude woning duurde 2 uur. Moet nog steeds boodschappen gaan halen. Heb wel alvast de woonkamer gezogen, want dat moet ik ook iedere dag ongeveer 2x doen. Dus ga zo maar beginnen en kijken wat ik allemaal kan doen. Was 2 zit er inmiddels in en zo even de 1e was buiten ophangen.
wat super goed van je meid! ik was je ook graag komen helpen (sorry klinkt wat afgezaagd hoor , maar meen het wel) maar wij wonen ook in het hoge noorden... beetje te ver. vind het super knap van je dat je een lijstje hebt gemaakt! en je er ook aan houdt!