naja het zal wel weer ontpillen zijn, maar ik voel me kl*te! Mn tiet lekt en doet pijn, ben misselijk, ben down. ff hier klagen dus, want het zal wel ontpillen zijn. Nog 10 dagen tot het testen, dus het zal wel weer niet. M'n lijf neemt een loopje met me en hoop durf ik bijna niet te hebben. Blegh dat zwanger proberen te worden d'r is niks leuks aan
houd moed mamalieske je lijf kan inderdaad gekke dingen doen, maar volhouden meid hoe moeilijk dat ook is knuffelllllllllllllllllllll
iemand misschien bemoedigende woorden, of ook last gehad van melk/vocht verlies uit de tepels? Kan ik er iets tegen doen of hoort het er gewoon bij?
Hoi hoi, Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor ! Ik weet het wachten is niet leuk maar het hoort er bij. Ik zal ook voor je duimen. Groetjes, Bibu !
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=24904 @mamalieske misschien heb je iets aan bovenstaande link, je bent namelijk niet de enige met een 'lekkende tiet' zoals je het zelf noemt
Dank je wel Triez, voor je linkje! Het hoeft dus niets te betekenen, en dat verwacht ik dus ook maar niet dan! Wel doen mn (.)(.) gruwelijke pijn vooral bij de tepels en zoals ze vorige maand donkerder werden zijn ze nu een stuk lichter van kleur.... ooh oooh word moe van mn lijf. Vannochtend misselijk geweest en heb de huisarts maar eens gebelt. Als het na de mestruatie nog zo blijft met het melkverlies dan moet ik me komen melden. Ergens hoop ik dat het bij mij wel verschijnselen zijn maar na zo vaak te lezen dat het bij de meeste niet zo is.... zakt de moed me in mijn schoenen *snikmodus aan*
vervelend he als je lijf je zo in de maling neemt..... potverdikkie ik hoop voor je dat je je gauw beter voelt en anders heeft de ha misschien een oplossing? succes liefs triez
hoi meid het lichaam kan je idd heel goed voor de gek houden succes met wachten hopelijk is het snel raak
hoi hoi, ik heb na mijn zwangerschap altijd vocht, melkachtig blijven houden uit mjin tepels. en dat is nu al 8 jaar geleden. bij mij zegt het dus niks, ook heb ik altijd pijnlijke borsten tijdens eisprong en voor mijn menstruatie. ik kan er dus ook geen pijl op trekken. wel heb ik deze maand blijvende buikpijn aan de rechtse kant na mijn eisprong. maar ja ook ik hoop er maar niet meer op. houd mezelf ookiedere maand weer voor de gek. ben nu in poging 7 dus hoop dat het nu een keer raak is en anders gaan we vrolijk verder hahahaha. heb me voor genomen om deze maand niemand in mijn omgeving te vertellen wanneer ik ongi moet worden, misschien helpt het hahahahahhah groetjes peggy.....succes iederen...........
Na een zwangerschap is je lijf ook erg veranderd dat zou melkverlies daarna verklaren... maareh ik ben nog nooit zwanger geweest.
hoi, zoals je via de link van Triez zag heb ik ook last gehad van lekkende borsten (nou ja, eentje in mijn geval) ik check het nu nog steeds af en toe (drupt nog steeds een beetje als ik er in knijp) maar kreeg hier het advies om er vooral niet aan te ziten en onthouden dat je lijf gewoon debiele dingen doet ik zat toen in een cyclus van 71 dagen, dus ik werd er helemaal knetter van, hopelijk deze maand een normale cyclus, dan maar druiptieten op de koop toe nemen hihi succes ermee, rens
GEFELICITEERD ! Ik moet nog een dag wachten maar wacht tot vrijdag. had vandaag een test met een heeeeeeeeeeeeeeeeeelll licht streepje dus dat kan nog alle kanten op. spannend..... word een record maand zometeen met al die zwangeren. veel liefssss peggy
hoi Marie, Dank je wel... ik hoop het ook. maar vind het ook kei eng eigenlijk. heb een paar rot zwangerschappen gehad dus hoop nu dat het een keer wel van een leien dakje zal gaan..... groetjes Peggy