Eigenlijk is het wel prettig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by SandraK, Nov 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sja,..als je zo zeker bent... :rolleyes:
    Ik heb een topic gelezen hier over iemand die ook melkproductie had...maar die was echt niet zwanger....
    Ik hoop niet dat je straks al te teleurgesteld bent...

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He Olga, dat is niet fijn he... :cry: Ik hoop dat het gauw in orde komt bij je...

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Niet nodig heb net getest met mijn mannetje en tis raak!

4. poessie1

poessie1 Actief lid

Jul 5, 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Sandra, heel herkenbaar! De eerste ronde dat we er voor gingen dacht ik ook dat ik zwanger was :oops: .
    Ik ben ook heel blij dat ik temp, daaraan kan ik dus goed zien dat ik ongesteld ga worden. Zodra m'n temp onder de 37.1 komt weet ik het eigenlijk al.
    Dat heeft me al aardig wat testen bespaard! De eerste rondes vlogen de testen me spontaan in de handen, nu kan ik me er wel van weerhouden. Nu moet ik steeds tegen m'n vriend zeggen: neeheeee, ik ga nog niet testen! ;)
    Ik vind het ook wel mooi om te zien dat ik m'n lichaam steeds beter leer kennen. Haha maar wat mij betreft ken ik m'n lichaam nu goed genoeg, en mag het raak zijn!

Ik duim voor jullie allemaal!

Mamalieske, gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
  6. Niet meer actief

7. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    mamalieske, je gevoel had het goed! gefeliciteerd!

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mamalieske, gefeliciteerd! :D

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
  10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Nee inderdaad Sandra toen nog niet nu ik terug reken zal dat de innesteling zijn geweest maar na die ene dag gruwelijke zere tieten was bij mij de hoop wel aangewakkerd maar als dan iedereen hier zegt tja tis ontpillen en ik had ook melkverlies vorige maand dan ga je twijfelen.

Maar de laatste week was ik er 100% van overtuigd maar ja als je dat hier typt gaan mensen scheve gezichten trekken en roepen: hoop niet teveel dan valt het dadelijk tegen. Dus heb ik dat niet gedaan tot we die dag zouden gaan testen en dat was gisteren.
    Kijk aan valse hoop heb je idd niets, maar iemand elke keer vertellen dat het wel ontpillen zal zijn .... tja schiet je ook niet veel mee op.

Ik had 27 jaar lang geen melkverlies uit mijn borsten en nu ineens wel? Zal dan toch een goede reden hebben denk ik dan... dus ik heb me van de reacties van dat vorige bericht niet al te veel aangetrokken en mijn gevoel voor mezelf gehouden tot gisteren.

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Je moet dat niet te hoog opnemen meis...maar wij draaien (helaas) al heel wat rondes mee....en ik heb al heel wat meiden volledig in elkaar zien storten als bleek dat ze niet zwanger waren.....
    Het was van onze kant gewoon goed bedoeld....

Maar ik ben blij voor je dat je het bij het juiste eind had! mooi om te vertellen later aan je kindje... :D

12. Niet meer actief

Hier nog eentje die besloten heeft zichzelf niet langer gek te maken!
    Het voordeel van lang bezig zijn is dat je elke maand wel weer iets anders tegenkomt.Kan ook wel een hele lijst opnoemen.Ik heb de thermometer aan de kant gelegd ennu zou ik ook iets minder hier moeten zitten.Maar ja, het is hier altijd gezellig, dusss moet gaan afbouwen, met heeeeel veel mate, haha!

13. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    Gefeliciteerd.

groetjes,
    Tineke

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bij mij begint het eerste rood voorzichtig door te breken... :(
    Toch altijd weer een baalmomentje hoor... :(

15. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    sterkt sandra
    kom op he

Liefs,
    Tineke

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dank je meis....ik ben net onkruid hoor...ik veer altijd wel weer terug... ;)
    Maar de ene keer doet het net ff meer pijn dan de andere...
    Goed beschouwd had ik niet veel kans deze maand, ik was ziek en 'vergat' mijn eisprong....daar baal ik nu wel van...
    maar ja,...het had toch ook wel iets rustigs zo... ;)

Share This Page