afvallen, zonder misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door butterfly89, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Al voordat ik wist dat ik zwanger was, merkte ik dat ik opeens sneller afval. Ik had een weekend gehad met veel ongezond eten, meestal merk ik dit erna meteen op de weegschaal, meteen redelijk wat aangekomen. Nu dus juist afgevallen.
    Ook de afgelopen dagen iets meer gegeten, maar toch iets afgevallen. Voor mij prima, want dat wilde ik juist. ;) Maar vind 't wel gek..
    Wie herkent 't? Ondanks dat je normaal/gezond eet en misschien zelfs wel iets meer; opeens kleine beetjes afvallen?
    Komt dat doordat m'n lichaam nu toch iets harder moet werken ofzo? Lees 't eigenlijk alleen van anderen dat ze afvielen, doordat ze zo misselijk waren..

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb minder honger en meer zin in gezonde dingen sinds ik zwanger ben, heb t gevoel daardoor wat afgevallen te zijn. Sta nooit op de weegschaal, maar merk het aan mn kleding!

3. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ik heb niet veel overgegeven,maar kreeg minder op en het eten stond me een beetje tegen. Daardoor wel 4 kilo kwijt in twee weken (tussen 4 en 6 weken zwanger), maar niet meer gegeten zoals jij aangeeft ;)

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je lichaam harder moet werken.

Deel Deze Pagina