Eigenlijk tegen m'n principes......

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dat van het zelf rustig zijn ben ik het wel mee eens, maar inderdaad ieder kindje is anders, ik kon Valentino de ene x overal mee naar toe nemen, maar hij heeft ook periodes (gehad) dat het echt een drama was..
    Proberen en als t echt niet werkt dan had ik me verontschuldigd en was ik gegaan..
    Veel plezier!

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das mss ook wel makkelijker ook he Mensi

3. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Toevallig heb ik vandaag een rampen dag gehad... Lucas mee naar zijn opa en oma (die nog niet echt gewend zijn... :( ) en die hebben ook een labrador retriever. Dat beest is gewoon z'n drukte maker dat ie alles bij elkaar blaft. Kom ik dus binnen met de kleine. Gelukkig zat hij al aan de lijn vast in zijn mand... Begint weer alles bij elkaar te blaffen. Moet de kleine niks van hebben. Mijn ouders (vooral moeder) is zo gespannen altijd als ik met de kleine kom en zo onrustig. De kleine schreeut alles bij elkaar. Die vind het maar niks. En dan hebben we daar ook nog een kerstdiner 2e kerstdag. Gelukkig is mijn vriend dan ook mee. Maar zie er echt enorm tegenop nu na dat gedoe van vandaag :( :( :cry:
    Heb echt geen zin!

En al ben je zelf dan rustig. Als de omgeving erom heen een en al spanning en onrust is dan red je het ook niet altijd.

Deel Deze Pagina