hallo allemaal, ik kom even mijn verhaal lozen haha. het is zo'n bizarre dag vandaag. wij zijn nu een jaar bezig te proberen zwanger te worden, maar door een erg ontregelde cyclus, lukte dit niet echt. ik zou dus vandaag voor het eerst naar de fertiliteit arts gaan, maar dacht nog even een test te doen omdat ik alweer overtijd was en het een soort van voor schut zou vinden als ik daar kom om te zeggen dat het niet lukt en ik zwanger zou zijn haha. maar tot mijn verbazing, had ik een licht streepje. na een lange zondag en maandag ochtend wachten kon ik eindelijk een clearblue test gaan halen en die was positief... kon het echt niet geloven. dus ineens was ik aan de telefoon met de verloskundige, en kon ik het ziekenhuis afbellen. de echo staat ook al gepland, over 2 weken al want ik kan tussen de 4 en de 7 weken zijn door die cyclus, dus dat moeten ze dan bepalen. ineens gaat het zo snel..te snel om te bevatten hihi nou ik zal nu wel vaker op het forum zijn, en hou de andere zwangere dames ook lekker in de gaten groetjes, kel
hoi kelly proficiat en een hele fijne zwangerschap ik heb ook zoiets meegemaakt ik stond ingepland om een baarmoederfoto te maken (ivm endometriose) omdat wij voor een eerste kindje wilde gaan. voor de zekerheid een test gedaan (je mag absoluut niet zwanger zijn als je een bm foto ondergaat) en ik was ook zwanger ! dus mijn afspraak bleef staan , maar om een andere reden de gynacoloog was ook blij verrast inmiddels is mijn zoontje alweer ruim 2,5 en heb ik inmiddels een zoontje erbij van 8 maanden ( beide spontaan) spinnekop
hoihoi, geweldig he, wonderen bestaan en nu heb je zelfs 2 wondertjes. bedankt voor je leuke reactie xxx kelly
bij mij ook hetzelfde verhaal. Ik ben bij de gyn geweest en er stond een fertiliteits onderzoek op de planning. Ik moest alleen nog even ongesteld worden en dan kon de reeks van bloedprikken en echo's beginnen. Maar ja.... ik werd dus niet ongesteld! Ik bleek al zwanger te zijn!