eigenlijk vandaag uitgeteld.........

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben al heeeeeel lang niet meer op het forum geweest.
    Ik had mezelf voorgenomen om niet meer te reageren of topics te openen tot dat ik weer zwanger zou zijn.
    Maar vandaag wil ik graag toch even mijn verhaal kwijt.

Vandaag zou ik eigenlijk uitgeteld zijn van ons 1e kindje.
    Ik had niet gedacht dat deze dag zo`n beladen gevoel zou geven.
    Nou is mijn moeder ook nog jarig en zou het eigenlijk een leuke dag moeten zijn, maar nu ik hier alleen zit en nadenk over hoe het eigenlijk had kunnen zijn, wordt ik toch wel heel erg verdrietig. :cry:
    Ik had ook zo gehoopt dat ik wel weer zwanger zou zijn, zodat de pijn misschien iets minder op de voorgrond zou staan.
    Maar helaas, niets is minder waar.
    Ik ben nog steeds niet zwanger en zeker is het niet zo dat ik het niet zie zitten.
    Ik weet dat het ergens wel goed zal komen en dat ik hopelijk snel weer zwanger mag zijn.
    Maar, dat neemt het lege gevoel dat ik nu heb, niet weg.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit verhaal hier zet, misschien op zoek naar een stuk herkenning van jullie, mijn gevoel kwijt zijn en mogelijk kunnen jullie er helemaal niks mee, maar toch wilde ik het effe kwijt.

Groetjes Hope

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jeetje meid, dat moet ook hartstikke moeilijk voor je zijn. Ik vind het helemaal niet vreemd. En ook goed dat je je verhaal doet, misschien maakt dat het wat minder 'alleen'.

Veel sterkte en houd moed,
    Amber

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    lieve hope,
    weet hoe je je voelt ik had het zelfde 6 september.
    ook al had ik het geluk net weer zwanger te zijn
    blijft het moeilijk.
    heel veel sterkte.
    liefs chantal.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he Hope, ik vroeg me laatst al af waar je was en hoe het met je ging... Heel veel sterkte. Ik had het ook 5 december, even dat gekke gevoel. Dan zou ik ook uitgerekend zijn van ons eerste kindje (zo voelt het nog steeds eigenlijk). Tegelijk ben ik nu 35 weken zwanger.... dus als de eerste zwangerschap niet mis was gegaan zou dit kindje er weer niet geweest zijn. Vreemd hoor...

Nogmaals heel veel sterkte!

5. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieverd, ik weet precies waar je door heen gaat :cry: Ik denk aan je!
    Een hele dikke knuffel, mussie

6. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    hallo,

ik kan begrijpen wat je meemaakt.
    ik begin ook al te denken aan de dag dat ik uitgeteld was
    ik vrees dat ik het ook heel moeilijk ga hebben
    het is nog lang niet zover maar toch denk ik er al aan

ben nu ook enorm onzeker en bang voor de volgende zwangerschap
    denk dat de angst er blijft inzitten

soms denk ik zou ik er wel nog mee doorgaan?

misschien ben ik gewoon te oud om weer zwanger te worden

soms weet ik het gewoon ook effe niet meer

groetjes miesje

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Lieverd,

net in de auto naar huis moest ik opeens aan je denken... wist niet waarom.. daarom dus..

dikke kus
    Natas

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Lijkt me ook een rotdag, je wordt toch weer even haarscherp met je neus op de feiten gedrukt... :cry:
    Heel veel sterkte en het is denk ik alleen maar goed dat je je verhaal vertelt, misschien helpt t een klein beetje.

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ha hopie,
    Fijn om weer eens een bericht van je te lezen...lang geleden inderdaad.
    Ik weet precies wat je voelt, ik was zelf 4 oktober uitgerekend van onze 1e, en ondanks dat ik toen alweer zwanger was, was het een hele rare dag, waarin ik toch verdrietig was.
    Rustig aan, wij leven in ieder geval met je mee!
    Groetjes, Anakin.

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    HOpe

deze dag moet inderdaad heel pijnlijk en confronterend zijn,
    ik wens je veel sterkte en bovenal veel succes voor een nieuwe zwangerschap!

groetjes
    flyke

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Hope,

Het lijkt me zo moeilijk om na een miskraam je bevallingsdatum te naderen, zonder dat je zwanger bent. Het is al moeilijk denk ik als je opnieuw in verwachting bent, maar nog extra zwaar in dit geval.
    Bij mijn missed abortion kwamen ze erachter dat ik al een maand eerder zwanger was geraakt dan ik dacht. Ikzelf dacht dat ik 8 weken zwanger was en had dus 26 april als bevallingsdatum voor ogen (1 dag voor mijn verjaardag), maar ik bleek dus al 12 weken te zijn (hoewel ik er zelf vanuit ga dat ik ongeveer 11 weken was). Het gevolg is dat ik dus geen bevallingsdatum meer voor ogen heb. Was het nu eind maart, zoals de gyn zei, of toch begin april? Ik weet het dus niet, en zei laatst nog tegen mijn vriend dat ik daar eigenlijk wel blij mee ben.
    Dan hoef ik tenminste niet stil te staan bij een speciale datum en hoef ik niet het gevoel te hebben wat jij vandaag hebt.

Meid, heel erg veel sterkte op deze voor jou zo moeilijke dag. Ik hoop zo ontzettend dat je snel weer zwanger zult zijn! En dan is deze dag hopelijk heel snel uit je gedachten verdwenen.

Liefs,
    Marla

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieve meiden,

Wat doet het me goed om van jullie "oude bekenden" weer reacties te krijgen.
    Ik heb jullie wel gemist hoor.
    Sommige zijn inmiddels zwanger, wat goed en anderen zitten net als ik nog in de onzekerheid, wel/niet zwanger, enz.
    Ik vind het echt te gek dat jullie mij niet vergeten zijn.
    @ Natasja, wat typisch, dat je toevallig aan me moest denken.
    Alsof je het wist.

Ook de andere meiden die ik niet/ nog niet ken, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.
    Hoe erg het ook is, ik ben blij dat jullie begrijpen hoe het gister voor mij voelde.

Ik hoop voor iedereen die nu zwanger is, dat het een voorspoedige zwangerschap zal zijn, en voor de anderen inclusief mezelf, hoop ik dat ook wij weer snel zwanger mogen zijn.
    Dat ook voor ons de zon weer gaat schijnen in dit regenachtige herfstweer.

Nogmaals bedankt, lieverds.

Liefs Hope

13. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Lieve Hope,

ik moest vandaag aan je denken en heb net gezocht op je naam om te kijken of je recent nog iets gepost had en zag ineens een nieuw berichtje van je...
    Het moet een verdrietige dag voor je geweest zijn gister, ik hoop dat je het toch een mooie plek hebt kunnen geven en komt er snel heel veel zonneschijn voor jullie, ik blijf duimen.

Liefs!

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lieve Hope,

ik heb je inderdaad lang gemist hier op het forum en vaak aan je gedacht... Ik had zo gehoopt de afgelopen maanden ergens te lezen dat jullie weer zwanger mochten zijn....
    Ik hoop in elk geval dat je cyclus zich inmiddels weer gestabiliseerd heeft en dat je snel aan de beurt mag zijn, zodat ook jullie wondertje er snel mag gaan komen....

He, ik krijg weer traantjes als ik aan je schrijf.....

Karin

15. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden,

nogmaals te gek, dat jullie nog steeds aan me denken.
    Wat toevallig dat jullie aan me moesten denken.
    ik heb wel steeds stiekum meegelezen, maar wilde toch wat afstand houden, voor mijn eigen gemoedsrust.

Ik weet ook nog niet of ik nu weer regelmatig ga reageren. Ik neem het gewoon per dag en zie dan wel weer.

Maar ik ben echt blij dat jullie me niet vergeten zijn.
    Enne, duikster, succes met de bevalling, ben benieuwd hoor.

Liefs Hope

16. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ken je niet maar ik weet jammer genoeg hoe het voelt de uitgerekende datum. Ik hoop dat jullie snel weer goed nieuws hebben., Groetjes Jolie

17. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Jolie,

bedankt voor je reactie.
    Ik zie dat jij al aan de 17e ronde bent.
    Das niet niks, ik hoop dat voor jullie ook snel goed nieuws mag komen.

Liefs Hope

18. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dank je wel Hope, lief van je.
    We blijven gewoon lekker door klussen en ik hoop ook dat 2007 een baby in ons leven mag komen.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Hope,

Kon helaas niet eerder reageren.
    Ik heb PC problemen thuis dus moet het vanaf mijn werk doen (illegaal ;) )
    Maar meis, ik leef helemaal met je mee...
    Volgende maand is het mijn 1ste "bevaldatum" die eraan komt, en weet je...ik zie daar nu al tegen op.
    Ik heb alweer enige weken last van verdriet van mijn MK's...
    Ook ik ben nog steeds niet zwanger en ik had nog de stille hoop om nog zwanger het nieuwe jaar in te gaan, maar na mijn 2e MK neemt mijn lichaam een loopje met me...ik kan er niet meer op vertrouwen als je begrijpt wat ik bedoel.

Veel knuffels van mij...

Liefs Silla

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hallo Hope, ik lees je verhaal nu pas en hoop dat je de dag een beetje "goed" bent doorgekomen. Ik had je hier liever weer gehad met ander nieuws.
    Het blijft gewoon pijn doen, en je denkt toch van: anders dan.... Helaas het mocht niet zo zijn.
    Heb je nog iets gedaan die dag ? Iets symbolisch ter herdenking ofzo ?
    Mijn dag zit er ook aan te komen 19 december, ook al ben ik dan weer zwanger denk toch anders had ik dan al een kindje gehad. Maar gelukkig gaat nu alles wel goed.
    Ik hoop dat je snel weer zwanger bent meid !
    Veel geluk.

Deel Deze Pagina