Welk merk zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik vroeg mij af welk merk zwangerschapstest een aanrader is. Ik lees wel berichten maar ook oudere berichten en lees dan ook dat sommige testen veranderd zijn. Ben vooral benieuwd naar de ervaringen van nu ;) aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie :D

Groetjes

2. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik vindt de kruidvat 2 voor 5 euro goed, ben nu voor de 4e keer zwanger (3x) miskraam maar ze gaven bij allemaal goed aan dat ik zwanger was en geen valse er tussen. En de clear blue digitaal vindt ik ook goed maar zijn prijzig dus die doe ik meestal pas als de kruidvat positief is.

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ok ik zat ook al aan een goedkopere te denken en dan bij positief inderdaad een duurdere maar las zoveel dingen en merken haha.

Wat fijn dat je weer zwanger bent, hoever ben je?

4. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee, ik denk rond de 4 weken zwanger dat ik ben, heb gister avond positief getest. Ga vanmiddag een cb doen, als de kleine man slaapt (papa is ook thuis) sprint ik snel naar de kruidvat voor en cb. Denk dat die 1-2 weken zal aangeven.

Wanneer mag jij testen?

5. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    De plus test van Clear blue is ook een goede! Ik had een heel licht streepje op de kv 2v5 en met de Clear blue een echte knaller. Ze zijn wel prijzig, 2 stuks voor 14 euro

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vond iv niet fijn want altijd n tuurstreep. Action was wat ongevoeliger maar nooit vals positief gehad. Ik zweer bij testpoint (etos) ook 2v5euro. Lekker snel duidelijk resultaat. Kv streep kwam soms pas na 10 min. en testpoint binnen 3 min.
    Plustesten geven heeeeeel vaak vals positief ook cb.

7. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Michelle, zodra de menstruatie over is gaan we "beginnen" dus over een paar weken testen, duurt dus nog wel even helaas hihi. Kan niet wachten :D inmiddels al opnieuw getest vanmiddag? Lijkt me ontzettend spannend!

Bedankt voor de reacties, ga denk ik maar een aantal van de kruidvat halen en de CB zodat ik extra kan testen als het zover is :) etos zit niet echt in de buurt...

Deel Deze Pagina