Hier had astrid dus ff knudde met klimmen in haar wipstoeltje.. De leuning klapte in ligstand en zij klapte met haar hoofdje op onze fijne siergrindvloertje. De structuur is duidelijk op haar voorhoofd af te lezen..
En op die laatste foto ziet ze er "raar" uit (en nee, niet door die wuppies), we houden haar in de gaten, want ze kijkt een beetje suf uit haar ogen. Ze was heel moe vanmiddag (ja, na de val) en heeft 2 uur achtereen geslapen. We houden haar dan ook goed in de gaten.
hahahahhaha, sorry, hoor, moet toch echt ff lachen. maar dat komt door die stomme laatste foto hoor. Niet doordat je meisje zo gehavend tussen de wipper terecht is gekomen. Zielig, he, dat niet alles goed gaat, maar ja, zo leren ze wel (hoop je tenminste), dat niet alle stunts die ze uithalen goed aflopen.
Haha.. psies.. As is met het lopen nog geen ene keer gevallen. Maar met klimmen is ze toch minder handig hoor hahaha
Moet je haar toch echt eens een keer in het eggie met Emelyne kennis laten maken, zij kan Astrid volgens mij nog heel veel goeie tips geven, hahahahaha. Trouwens, dat zeg ik nou wel zo mooi, maar Emelyne is gisteren tijdens het klimmen ook goed op haar achterhoofd gevallen, buiten op de stenen. Ze klom op het trappetje van zo'n kunststof glijbaan maar ipv van de glijbaan af te gijden probeerde ze achteruit het trappetje weer naar beneden te lopen en helaas, dat liep dus niet goed af. Je hoorde echt een harde boink en daarna meteen heel hard huilen. Maar gelukkig heeft ze er verder niks aan overgehouden. Je hebt groot gelijk dat je haar ff goed in de gaten houdt, want je weet maar nooit.
Gossie..........ik kijk dus wel uit met Isa op onze grindvloer....maar met die wuppies is hetzelf ook net een wuppie.......ik vind haar erg veel op jou lijken deboor.....
als zo'n kleintje een flinke duikeling maakt zit een lichte hersenschudding in een klein hoekje meestal kan je dit herkenen doordat ze gaat spugen vlak na de buiteling en suf is daardoor slapen ze veel, heel belangrijk is dan om ze om de 20 min plus minus steeds even waker te maken en te kijken of ze nog reageren op je sterkte en beterschap met de kleine meid
tja het blijft idd een lekker ding met of zonder buts. Anders met een helmpje door het leven laten gaan.
agossie, die Astrid!! hopelijk heeft ze er niet teveel last van! grappig zeg; die wuppies op haar snoetje!
Awww arme meid. Dit keer is het helaas niet bij schrik gebleven. Maar zo leren ze inderdaad wel. Al is t voor kind en ouders soms erg schrikken! Gister was niet zon fijne dag voor een aantal mensen hoor ik. Mijn zoontje van 7 heeft n buiteling uit zn stapelbed gemaakt, daarna zichzelf n blauw oog geslagen (hoe KRIJGT hij t voor elkaar!) en toen nog even iets zwaars op zn teen gegooit... N vriendin van me heeft tot 2 x toe dr hand verbrand gister. Mn pa is ook gevallen gelukkig was alles nog heel (inclusief zn bril die hij doorgaans altijd stuk heeft dan) en nog andere vrienden hebben kleine ongelukjes gehad. Je zou bijna denken dat t vrijdag de 13e was Maar soms heb je ook van die dagen dat jij je t ape lazerus schrikt als zon kleine valt en zij dan doen alsof dr niks aan de hand is en jou stom aankijken Had ik zaterdag met mn zoontje...al is die niet zo klein meer. Die schopte zn boksbal keihard...alleen zo hard dat hij zichzelf onderuit schopte en op de grindtegels in de tuin terecht kwam... Dus ik meteen van oh gut met zn kop op de grond! En hij staat op van "wat?"
Huh? Ik zou dan zeggen Ia Ia Ia.. (balkende ezel hihi), dat is dus niet zo handig nee. Ja dat heeft as ook al. Tegenwoordig wachte we eerst met reageren en dan kijken we naar haar. Meestal is er niets aan de hand. Maar die van gister was toch wel heftig hoor. Ik merk ook dat ze er iets last van heeft. Ze was gisteravond wel alert, maar erg wankel. En ook vandaag valt ze meer dan anders, nu dus ook tijdens lopen en dat heeft ze nog niet gedaan. Ook is ze wat moeier, maar wel alert en reagerend, dus ik kijk het toch nog even aan.
ah gossie....arm kind...nou gelukkig kan mama nog lachen hoor...maar ze zal best geschrokken zijn....voorzichtige dikke kus voor jou hoor meid..
arme astrid! hoop dat ze zich snel weer beter voelt en gedraagt..... wel een erg grappige foto hoor met die wuppies! idd zelf een wuppie, hihi