Ik had al eens eerder een topic geopend, deze is echter inmiddels gesloten, maar we zijn nog steeds niet uit over de naam voor onze dochter. En vervolgens dan ook nog de spelling...om t makkelijker te maken . E.lin E.lynn Y.una M.ila M.yla Onze oudste 2 heten k.y.a.n. En t.a.r.a. Ikzelf neig naar E.lin of M.ila, vriend maar Y.una...tja..zo komen we er wel....
Oh ja...vriend vindt e.lin niet leuk omdat hij denkt dat het verbasterd zal worden naar 'alien'... Ikzelf baal stiekem een beetje dat er bij mijn dochtertje een meisje op de psz zit die zo heet (en het dus niet meer zo origineel is in t durp). M.ila heet het dochtertje van een vriendin van een goede vriendin van mij en ondanks dat ze niet hier in t dorp wonen en ik ze hooguit 1 of 2x per jaar zie op een wederzijdse verjaardag stoort t me stiekem toch een beetje Y.una is t meest origineel, maar vindt ik t minst bij ons passen en ook iets te 'hard' qua uitspraak...
Vind het alledrie leuke namen! Zou wel gewoon Elin en Mila schrijven. Yuna zou ook nog kunnen als Juna? Heb in ieder geval op Mila gestemd!
Mila of Elyn Voor ons waren het de perfecte namen! Ik zou niet Myla schrijven, wordt al snel uitgesproken als Maila. Elin met een i vind ik net zo leuk, wij vonden het alleen teveel op Mila lijken omdt je dan 2x de il/li zou hebben. Yuna hebben we ook even over nagedacht maar vonden we toch niet leuk genoeg. Ik denk trouwens dat Elin pas verbasterd zou worden naar Alien als je Alin schrijft ipv Elin.
Allemaal bedankt voor jullie reacties. We denken eruit te zijn, al zijn we het nog niet eens over de spelling, maar het wordt E.lin of E.lyn (met dank aan Twinkeltjes voor deze spelling ). En toch blijft M.ila ook nog steeds in mijn hoofd hangen... Zucht... Vandaag in ieder geval nog even bevestigd gekregen dat het nog steeds een meid is dus we zullen er toch echt uit moeten komen....
Elin dan! Elyn zou ik uitspreken als Eelijn.. Ookal klinkt dat raar, het staat er mijn inziens eigenlijk wel. Elynn zou daarentegen voor mij wel Elin zijn, maar dan met een alternatieve spelling