Kyan en Ayden/Aiden. Allebei Iers. Kyan en Finley. Allebei Iers. Meisje moet ik nog even over nadenken.
Kyan & Ronin Kyan & Joël Kyan & Dion Kyan & Quinn Kyan & Milan Kyan & Yvor Kyan & Odin Kyan & Nigel Kyan & Nika Kyan & Isla » AJ-laa Kyan & Lexi Kyan & Lynn Kyan & Fay Kyan & Ivy Kyan & Roqi Kyan & Janouk
Bedankt allemaal.....! Vind het zoooo ongeloofelijk lastig haha Maargoed dat we nog tot november hebben! @allesofniets: ook een kyan toevallig haha
ik spiek even mee hihih, mijn zoon heet kian, maar je spreekt het ook engels uit. meisje staat voor ons al een tijd vast maar een jongen pffffff.
Wat vind je voor een jongen van ... Aaron Aiden / Ayden Alec, Alex, Alexis Arlo Ashton Austin / Austyn Avery Beau Benji / Benjy Blaze / Blayze Boyd Brent Brody Bryce, Bryson Chase Chaz / Chas Darryl Dave, Davey Dax Dean Denley / Danley Denzel, Denzyl Devyn Dion Eden, Edyn Elroy Ezra Ferdy Ferren, Ferron Finley Floyd Flynn Glen / Glenn Henry Hoyt Isaac Isaiah Jake James Jaron / Yaron Jason Jayce / Jace Joey Jonah Joshua Justin Len, Lennon, Lenny Lennox Leon Leroy Lloyd Logan Luke Maddox Mason Max Mick Mike Myron Nathan Noah Noel, Nowell Nolan Norris Oscar Owen Quin / Quinn Ralph / Ralf Robin Rylan, Rylen Ryley Sidney Sky, Skyler Stan Sylas Sylven Taylor Thomas Tobias Tobin Trey, Troy Tyler Vance, Vince Wesley Xander Yorick
En voor een meisje misschien... Alayna / Alaina Alesha Alexis, Alexa Alysa Aniya Ashlyn Brenna Brynn Chanté Charo Dahlia Daisy Eliza / Elisa Ella, Elsa Emily Fae / Fay / Faye Gina, Ginny Gwen Hannah Hayley / Haylee / Hailey Holly Inez Ivy Izzy Jane Jasmyn / Jazmyn Jayde, Jayda Jayla Jazlyn Jenna Jessa Jill Joslyn Joy June, Juna Lana Lara Lauryn, Loryn Leyla Lilly Lita Livia Livvy Liza / Lisa, Lissa, Lisha Lizzy Lola Lora Louisa Luanne Lynn, Lynna Lyssa / Lissa Marley Maya Melina, Milina Myra, Myrna Naomi Neva, Nova Nikki Nina, Nena Nola Reva Riley / Rylee Romy Rosa, Rosy Roxy Selina, Salena Sera Serena, Serina Shari Sienna Sierra Skye Stacy Stella Suzy Sylvie Tamar, Tamara Tara / Tarah Tarina Terra Tess, Tessa Vianne Vicky Zara Zoe / Zoë / Zoey
Hoi hoi, Hier ook een moeder van een Kyan en ben in augustus uitgerekend van ons tweede zoontje. Wij zitten te denken aan de volgende namen: Kyan en Matz Kyan en Mick Kyan en Lenn Als het een meisje zou worden zou het Kyan en Evie worden. Ik ben heel benieuwd wat jij van deze namen vindt want ook wij vinden het moeilijk om de knoop door te hakken. Groetjes